دانلود بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch برای PC
دانلود بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,453 بازدید

دانلود بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch برای کامپیوتر

یکی از مکانیک‌های جذاب، ولی کمتر پرداخته شده در صنعت گیم، قابلیت سوار شدن بر روی اسب و راندن در دنیاهای بزرگ و پر جزئیات است. بازی‌های عظیم و پرهزینه‌ای مانند Breath of the Wild و Red Dead Redemption موفق شده‌اند تا این موضوع را بهتر از سایر استودیوها پیاده سازی کنند. با این حال گاهی اوقات نمی‌خواهید اسب سواری خود را با چیزهای دیگر مخلوط کنید. برای این موضوع به تازگی عنوانی جالب به نام Horse Tales Emerald Valley Ranch منتشر شده است.

بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch به دست تیم Aesir Interactive ساخته شده و شما را در دنیایی قرار می‌دهد که می‌توانید تمام رؤیاهای اسب سواری خود را به واقعیت تبدیل کنید. گیم پلی این بازی علاوه بر چیزی که انتظارش را دارید، یعنی راندن یک اسب در دنیایی جهان آزاد، ویژگی‌های مختلف دیگری را نیز در اختیار گیمرها می‌گذارد. قابلیت‌هایی مانند آموزش و پرورش اسب، شستن و نظافت آنها، مدیریت اصطبل‌ها، جمع آوری آیتم‌ها، تکمیل مأموریت‌ها و مسابقات و موارد دیگر.

بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch از نظر ظاهری دقیقاً تمام چیزهایی است که از یک بازی اسب محور و آرامش بخش بدون دردسر انتظار دارید. گرافیک ملایم و شاد بازی نیز از ویژگی‌های جذاب آن محسوب می‌شود. اگر از تجربه گیمینگ خود تنها یک بازی بدون استرس و سیستم‌های مبارزه‌ای را می‌خواهید که بر روی اسب محبوب خود سوار شده و در دنیای زیبا و رنگارنگ بازی غرق شوید، پس به شما تجربه Horse Tales Emerald Valley Ranch را توصیه می‌کنیم.

بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch عنوانی در سبک ماجراجویی و شبیه ساز است. این بازی شما را در نقش یک اسب سوار قرار می‌دهد که باید از اسب خود در تمامی شرایط مراقب کند. دنیای بزرگی در بازی وجود دارد که می‌توانید با اسب خود در سراسر آن سواری کرده و لذت ببرید. تجربه این بازی به علاقه‌مندان به اسب سواری توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disney Dreamlight Valley و Slime Rancher 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Horse Tales Emerald Valley Ranch برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ / 8.1 / 10 64 bit
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: ATI 7770, Nvidia GeForce GTX 660 2GB

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7 Processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX960+

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Your vacation at your aunt’s turns out to be far from what you expected. Your once grand family property has fallen into ruins and you find yourself facing a huge challenge.
Get caught up in a beautiful horseback adventure! Explore the vast wild stretches surrounding you, meet the residents of the peninsula and forge friendships. Discover the secrets hidden on the island, Breed, tame and train horses – each with their own strengths and characteristics – and take part in thrilling races.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.