دانلود بازی Sephonie برای PC
دانلود بازی Sephonie برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sephonie برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,472 بازدید

دانلود بازی Sephonie برای کامپیوتر

بازی‌های زیادی در ژانر پلتفرمر سه بعدی ساخته می‌شوند که تمرکز زیادی بر روی واکنش و اکشن‌های سریع بازیکن دارند. بازی‌های پلتفرمر از اولین عناوین صنعت گیم بوده و به همین دلیل از اهمیت و احترام زیادی بین گیمرها برخوردارند. بازی Sephonie یکی از همین عناوین پلتفرمر سه بعدی است که توسط تیم کوچکی به نام Melos Han-Tani ساخته شده است. بازی‌های این استودیو همگی ادای احترامی به بازی‌های پلتفرمر و ماجراجویی قدیمی مانند زلدا دارند. با این حال بازی Sephonie عنوان به شدت اورجینال و نوآور است که شباهتی با دیگر بازی‌های بازار ندارد و ایده‌های اورجینالی به مخاطب ارائه می‌کند.

در Sephonie سه شخصیت اصلی وجود دارد که باید با کنترل آن‌ها، به جستجو و ماجراجویی در غارها، جنگل‌ها و سایر نقاط رنگارنگ بازی پرداخته و با دوستان و دشمنان فراوانی تعامل کنید. درون جزیره‌ای که بازی در آن جریان دارد، اتفاقات عجیب و مرموزی در حال رخ دادن است و قهرمانان بازی باید از آن‌ها سر در بیاورند. با پیشروی در Sephonie و انجام چالش‌های فراوان، قابلیت‌های و نیروهای تازه‌ای دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را به نفع خود به کار بگیرید. تعداد زیادی از چالش‌های بازی Sephonie شامل انجام پازل‌های محیطی بسیار سخت است که نیازمند به کار گیری خلاقیت و توجه زیاد دارند.

در زمینه گرافیکی، Sephonie یکی از زیباترین عناوین سال است. دنیای Sephonie با اینکه بسیار کوچک و ساده به نظر می‌رسد، ولی از نظر عمق و جزئیات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همه موجودات زنده درون این بازی دارای اکوسیستم مخصوص خود بوده و با گذر زمان می‌تواند شاهد تغییرات بسیاری درون محیط بود. استایل هنری بازی یکی از خلاقانه‌ترین چیزهایی است که مشاهده خواهید کرد و نمی‌توان نمونه‌های زیادی پیدا کرد که از این استایل برای ارائه بازی خود استفاده کنند. بدون شک تجربه Sephonie یکی از آرامش‌بخش‌ترین و عرفانی‌ترین کارهایی است که می‌توانید در سال 2022 انجام دهید.

بازی Sephonie یک تجربه بسیار معنوی و عمیق در قالب یک بازی پلتفرمر سه بعدی است که تا مدت‌ها به یاد شما خواهد ماند. این بازی نشان داده که عناوینی که کمی خلاقانه‌تر و هنری هستند، می‌توانند در کنار بازی‌های بزرگ‌تر وجود داشته باشند. به هیچ وجه تجربه این اثر هنری زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Aztech Forgotten Gods و Itorah را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sephonie برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 64-bit Dual-core 2.5 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce 610M
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this story-driven 3D platformer, explore Sephonie Island’s massive cave network, and link with unidentified species using the novel Puzzle Grid system. Explore the island’s depths as shipwrecked biologists Amy, Ing-wen, and Riyou, whose personal histories come to bear on the shifting spiritual landscape of the island depths.
Use an acrobatic moveset to navigate lush, jade canopies and rusty sandstone spires. Fling yourself over high ledges using the satisfying Teledash Vault and deftly Wallrun across dangerous outcroppings.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.