محمد صادق شجاعی

صفحه بازی Dead Space Remake به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد

محمد صادق شجاعی 8 مهر 1401 بدون دیدگاه
182 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به دلیل نزدیک شدن به زمان انتشار، شرکت الکترونیک آرتز صفحه بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک) را به فروشگاه ایکس باکس اضافه کرد.

نسخه ریمیک بازی Dead Space یکی از آثار مورد انتظار بوده که بازیکنان بسیاری برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. این اثر ترس و بقا و علمی تخیلی، توسط استودیو Motive در حال ساخت بوده و شرکت EA آن را منتشر خواهد کرد. از آن جایی که مدت زیادی تا انتشار بازی دد اسپیس ریمیک باقی نمانده است، به مرور اطلاعات و جزئیات جدیدی از آن ارائه می‌شود. از بین این موارد وجود مراحل جانبی، گسترش Lore و روایت داستان به شیوه‌ای مشابه بازی God of War اشاره کرد.

حال به دلیل نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Dead Space Remake، صفحه این اثر در فروشگاه ایکس باکس در دسترس قرار گرفته است. متن‌های قرار گرفته در این صفحه عمدتا روی جزئیات مختصری مترکز هستند که قبلا در اخبار و گزارش‌ها به آن‌ها اشاره شده است. با این وجود لابه‌لای آن نکات جالب‌توجهی نیز وجود دارد. برای مثال می‌توان از بین آن‌ها، پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، صدای سه بعدی و فناوری ری تریسینگ را نام برد.

برجسته‌ترین بخش صفحه بازی Dead Space Remake در فروشگاه ایکس باکس، تصاویر جدید این اثر است. استودیو موتیو بارها تاکید کرده که بازی مذکور به لحاظ بصری یک تحول محسوب می‌شود. با توجه به تصاویر بازی دد اسپیس ریمیک، سازندگان توانسته‌اند به وعده خود عمل کنند. تصاویر این اثر لوکیشن‌های مختلف، سیستم ضد جاذبه و هدف‌گیری ایزاک کلارک برای شلیک به یک نکرومورف را نشان می‌دهند. این تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Dead Space Remake دارای بخش‌های حذف شده است

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. گزارش‌های حاکی از آن است که جزئیات جدید و ویدیو‌هایی از گیم پلی این اثر تا چند هفته دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظر شما در مورد اضافه شدن صفحه بازی Dead Space Remake به فروشگاه ایکس باکس چیست؟ آیا جلوه‌های بصری و تصاویر آن توجه شما را جلب کرده‌اند؟ به نظر شما نسخه ریمیک بازی دد اسپیس قادر به جذب مخاطبین خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.