Dragon-Age-4
یحیی رحیمی

بازی Dragon Age 4 سال 2023 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1400 بدون دیدگاه
548 بازدید

سالها از زمان انتشار بازی Dragon Age: Inquisition می‌گذرد و طرفداران این مجموعه، زمان زیادی را برای نسخه جدید صبر کرده‌اند و دیگر توانایی انتظار را ندارند. فاصله میان نسخه سوم و چهارم به یک دهه نزدیک می‌شود و ساخت هیچ‌کدام از نسخه‌های قبلی این مجموعه، این اندازه طول نکشیده است. منبع مطمئنی از داخل استودیوهای شرکت الکترونیک آترز، زمان انتشار بازی Dragon Age 4 را اعلام کرده و طرفداران بازی باید دو سال بیشتر منتظر انتشار بازی جدید بمانند.

جف گراب، خبرنگار و نویسنده رسانه‌ Venture Beat در تازه‌ترین گزارش خود از تاریخ انتشار بازی Dragon Age 4 رونمایی کرده و وی باور دارد که تا سال 2023، هیچ خبر خاصی در مورد بازی نخواهیم شنید. غیبت تازه‌ترین نسخه از مجموعه Dragon Age در استریم زنده EA Play 2021 با خشم طرفداران بازی مواجه شد که منتظر پخش تریلر گیم پلی بازی بودند. بر اساس منبعی داخلی، انتشار بازی جدید به این زودی انجام نمی‌شود و فعلاً باید دندان روی جگر بگذاریم.

شرکت EA قبل از برگزاری رویداد EA Play 2021 از غیبت استودیو BioWare و بازی‌های این شرکت خبر داد. این اتفاق عجیبی نبود و به‌خصوص که بازی Mass Effect Legendary Edition به‌تازگی منتشر یافته و صحبت در مورد بازی Mass Effect 5 هم بی‌مورد خواهد بود و تنها یک تیزر کوتاه از آن در دست داریم؛ بااین‌وجود غیبت بازی Dragon Age 4 بازهم تعجب‌آور بود و به‌خصوص آنکه نسخه قبلی، سال 2014 منتشر شد و ساخت کمتر بازی این اندازه طول کشیده است.

گزارش جف گراب، گوشه‌های تازه‌ای از فرایند تولید بازی Dragon Age 4 را روشن کرده و از اتفاقات بعدی خبر داده است. « منابع آشنا با ماجراجویی فانتزی نقش‌آفرینی، انتشار بازی در سال 2023 را تائید کرده‌‌اند و دلیل غیبت بازی‌های مختلف در استریم EA Play هم آن بود که تنها بازی‌هایی که امسال و سال آینده عرضه خواهند شد، معرفی شوند. درصورتی‌که بازی سال آینده منتشر نشود، آنگاه دلیلی برای نمایش گیم پلی در مراسم امسال وجود ندارد»

بازی Dragon Age 4

شرکت BioWare در طی ماه‌های گذشته، اطلاعات اندکی از بازی Dragon Age 4 منتشر کرده و تابه‌حال اسکرین‌شات‌های هنری را از آن دیده‌ایم. این اثر فانتزی در طی مراسم گیم اواردز سال 2020 با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد و هنوز اسم اصلی آن‌هم مشخص نیست. اگر گزارش‌های منتشرشده درست باشند، خبری از بخش آنلاین و چندنفره نیست و این بازی کاملاً آفلاین خواهد بود. شکست بازی Anthem، تأثیر زیادی روی استراتژی جدید الکترونیک آرتز گذاشته و سرمایه‌گذاری بیشتری روانه‌ی بازی‌های داستانی و آفلاین شده است.

مصاحبه‌ و صحبت‌های توسعه‌دهندگان، انتظارات طرفداران را بالابرده و انتظار یک داستان غنی و حضور شخصیت‌های نام‌آشنای این مجموعه راداریم. منتظر انتشار دراگون ایج 4 در سال 2023 میلادی باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.