ساخت بازی Wild Hearts وایلد هارتز
محمد صادق شجاعی

ساخت بازی Wild Hearts از چهار سال پیش شروع شده است

محمد صادق شجاعی 7 مهر 1401 بدون دیدگاه
335 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Omega Force ضمن اشاره به تاثیر همکاری با الکترونیک آرتز، اعلام کرده است که از زمان آغاز روند ساخت بازی Wild Hearts (وایلد هارتز) در حدود چهار سال می‌گذرد.

به‌تازگی استودیو Omega Force از محصول جدید خود که با همکاری شرکت EA ساخته شده، رونمایی کرده است. این اثر که با نام بازی Wild Hearts شناخته می‌شود، تجربه‌ای مبتنی بر شکار هیولاها خواهد بود. با این وجود که در تریلر معرفی این اثر اعلام شده که روند ساخت به پایان نرسیده، اما طراحی هیولاهای آن موسوم به Kemono و مکانیک‌های ساخت و سازش یعنی Karakuri بسیار چشم‌گیر هستند.

کوتارو هیراتا و تاکوتو اداگاوا، کارگردان‌های بازی Wild Hearts، در مصاحبه با رسانه IGN اطلاعات مختلفی از این اثر ارائه کرده‌اند. به این واسطه کوتارو هیراتا اعلام کرده که با احتساب مراحل طراحی کانسپت و برنامه‌ریزی، بازی وایلد هارتز از چهار سال پیش در حال ساخت است.

ساخت بازی Wild Hearts وایلد هارتز

Wild Hearts یکی از آثار برنامه EA Originals محسوب می‌شود

وی در این مورد گفته است: «اگر زمان اختصاص داده شده به طراحی کانسپت و برنامه‌ریزی را حساب کنیم، چهار سال است که مشغول ساخت بازی Wild Hearts هستیم». کارگردان بازی وایلد هارتز در مورد معرفی دیر‌هنگام آن چنین توضیح داده است: «ما از مدت‌ها پیش می‌خواستیم که بازیکنان را با این اثر آشنا کنیم. اما به این نتیجه رسیدیم که هر چه فاصله زمانی بین معرفی و انتشار کوتاه‌تر باشد، بازیکنان باید زمان کمتری منتظر بمانند و علاقه بیشتری به بازی نشان خواهند داد.»

همکاری شرکت الکترونیک آرتز با شرکت Koei Tecmo که به دلیل ساخت و انتشار آثاری همچون Nioh و Wo Long: Fallen Dynasty شناخته می‌شود، در نوع بسیار جالب توجه است. کوتارو هیراتا در این مورد گفته است: «ما می‌خواستیم یک اثر مبتنی بر شکار هیولاها بسازیم که بازیکنان در سراسر جهان از آن لذت ببرند. شرکت EA نه تنها در انتشار بین‌المللی آثار بسیار قوی است، بلکه آن‌ها با تجربیات خود به ساخت بازی Wild Hearts کمک زیادی کرده‌اند. همچنین الکترونیک آرتز متعهد شده که از دسترسی مخاطبان در سراسر جهان به بازی وایلد هارتز اطمینان حاصل کند». امکان انتخاب زبان دیالوگ‌ها از بین زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی، گواهی بر تلاش‌های سازندگان بازی Wild Hearts برای جذب تمامی مخاطبین است.

ساخت بازی Wild Hearts وایلد هارتز

امکان تجربه Wild Hearts به صورت چند‌نفره وجود دارد

تاکوتو اداگاوا در رابطه با تصمیم سازندگان بازی وایلد هارتز برای جلب نظر مخاطبین غیر ژاپنی گفته است: «ما خواهان این امر هستیم که بازیکنان بیشتری در سایر کشور‌ها آثار ما را تجربه کنند. برای آن که بتوانیم از دیدگاه غربی به آثار خود نگاه کنیم، با شرکت الکترونیک آرتز همکاری کرده و بازخورد‌های آن را دریافت کرده‌ایم. این امر موجب شده است که بدانیم کدام بخش‌ها را باید تغییر دهیم. با این حال از نظر طراحی اولیه، بیش از اندازه روی جذب مخاطبان غربی تمرکز نکرده‌ایم. به عنوان یک بازی‌ساز ژاپنی، تلاش کردیم که اثری سرگرم‌کننده خلق کنیم. شرکت EA با این دیدگاه موافق بوده و به خلاقیت ما احترام گذاشته است.»

بازی Wild Hearts در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این اثر را می‌توانید به صورت تک‌نفره و چند‌نفره تجربه کرده و از ویژگی کراس پلتفرم بهره ببرید.

نظر شما در مورد مدت ساخت بازی Wild Hearts چیست؟ آیا با معرفی دیر‌هنگام آن موافق هستید یا ترجیح می‌دهید آثار در اواسط مراحل تولید رونمایی شوند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.