سریال Witcher Blood Origin
یحیی رحیمی

زمان پخش سریال پیش‌درآمد ویچر به نام Blood Origin اعلام شد

یحیی رحیمی 3 مهر 1401 بدون دیدگاه
352 بازدید

شبکه نتفلیکس رسماً تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد ویچر به نام Blood Origin را اعلام کرد. این تاریخ در طی استریم زنده Tudum اعلام شد و طرفداران Witcher می‌توانند دی‌ماه امسال به تماشا این سریال جدید بپردازند. بازیگرانی مانند میشل یئو، سوفیا براون، مینی درایور و لارنس او فئارین که در سریال بازی تاج و تخت هم حضور داشت، توضیحات کوتاهی در مورد شخصیت‌های خود بیان کردند و در پایان تاریخ پخش سریال، روز 25 دسامبر برابر با 4 دی اعلام شد.

سریال Blood Origin حدود 1200 سال قبل از ماجرای اصلی ویچر جریان دارد. داستان سریال در مورد ساخت اولین ویچر است و اینکه چطور شکارچیان هیولا توسط مهندسی ژنتیک و تغییر ساختار انسان‌ها ساخته می‌شوند تا جهان را از هیولاها پاک کنند. اتفاقات سریال در نهایت به رویداد «پیوند کره‌ها» و پیدایش هیولاها ختم می‌شود که جهان انسان‌ها را برای همیشه مورد تهدید قرار می‌دهد. گفتنی است سریال پیش‌درآمد ویچر، خلق ویچرها را به الف‌ها ربط می‌دهد و این سریال روی سه شخصیت مهم تمرکز می‌کند.

سریال ویچر نتفلیکس موفقیت زیادی در طی دو فصل اخیر به دست آورده است و طرفداران منتظر پخش فصل سوم هستند. نتفلیکس رسماً اعلام کرد که فصل سوم سریال The Witcher در تابستان سال آینده میلادی پخش می‌شود. درعین‌حال فیلم‌برداری فصل جدید تمام شده و گزارش‌هایی وجود دارد که طبق آن‌ها، نتفلیکس بخشی از فیلم‌برداری فصل چهارم را هم تمام کرده است و این سریال در حال حاضر به مرحله پس تولید وارد شده است. فصل سوم حوادث تاریخی مهمی را دنبال می‌کند.

زمان پخش سریال Blood Origin ویچر

سریال Blood Origin پیش‌درآمد ویچر

سریال Blood Origin در سوی دیگر به الف‌هایی مانند Scian می‌پردازد که با بازیگری میشل یئو بازنمایی می‌شود. میشل یئو بازیگر باتجربه اهل هنگ‌کنگ است که کارنامه درخشانی دارد و در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مشهوری بازی کرده است. بازی درخشان وی در فیلم مشهور ببر خیزان، اژدهای پنهان در حافظه طرفداران سینما باقی مانده است. این فیلم سینمایی موفق به دریافت جایزه اسکار در سال 2000 شد. یئو همچنین در فیلم اکشن کمدی Supercop نیز بدل‌کاری منحصربه‌فردی از خود به‌جا گذاشت.

حضور هنرمند و کمدین ایرلندی، دیلن موران هم اتفاق مهمی است که می‌تواند عمق بیشتری به سریال ببخشد. او نقش مهمی در سیتکام کوتاه Black Books شبکه بی‌‌بی‌سی 4 داشت. طبق گفته IMDB، دیلن موران نقش شخصیتی به نام Uthrok One-Nut را بازی می‌کند. تصاویر منتشرشده از سریال بلاد اوریجین نشان می‌دهد که او جنگجویی تنومند خواهد بود. داستان سریال Blood Origin به‌طور کامل بیان نشده و تنها می‌دانیم که پیش‌درآمد ویچر به نحوه شکل‌گیری شکارچیان هیولا و همچنین ورود هیولاها به جهان می‌پردازد. منتظر پخش سریال در تاریخ 4 دی‌ماه باشید.

منبع:‌ PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.