Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

ریمیک Resident Evil 4 برای ایکس باکس وان هم منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 3 مهر 1401 1 دیدگاه
4,203 بازدید

با تائید انتشار بازی Resident Evil 4 Remake برای کنسول پلی استیشن 4، فهرست‌گذاری جدید فروشگاه آمازون از انتشار بازی برای ایکس باکس وان خبر می‌دهد. شرکت کپکام هنگام معرفی ریمیک رزیدنت اویل 4، پلتفرم‌های هدف را کنسول‌های جدید و کامپیوتر اعلام کرد. این شرکت در نمایشگاه بازی توکیو، خبر خوبی برای مالکان PS4 داشت و اعلام شد که اثر جدید آن‌ها برای نسل هشتم هم منتشر می‌شود.

صفحه فروشگاهی ریمیک Resident Evil 4 از انتشار آن برای کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X/S خبر می‌دهد. این خبر هنوز توسط استودیو تائید نشده، اما اطلاعات آمازون به‌ندرت اشتباه درج می‌شود. کپکام در نمایشگاه اخیر اعلام کرد که بررسی کنسول‌های نسل پیشین نشان داد که امکان انتشار برای نسل هشتم هم وجود دارد؛ این در حالی است که برنامه‌ای برای عرضه بازی برای نسل هشتم وجود نداشت. در آن زمان تنها PS4 اعلام شد و به نظر می‌رسد که ایکس باکس وان هم امکان اجرای بازی را دارد.

Resident Evil 4 Remake ایکس باکس وان

انتشار Resident Evil 4 Remake برای نسل هشتم

کاربران ردیت با کند و کار در صفحه فروش بازی به نکات قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌اند. نسخه PS4 بازی قابل پیش‌خرید نیست و این تنها نسخه از بازی است که برای فروش آماده نشده است. البته می‌دانیم که این بازی در نهایت برای این پلتفرم هم عرضه می‌شود و این صفحه در زمان دیگری فعال خواهد شد. کاربر دیگری نوشت که نسخه Xbox One بیش از یک ماه است در فروشگاه قرار دارد و اینکه اولین بار در 26 اوت امسال دیده شده است.

ممکن است که کپکام یک تریلر جداگانه برای نسخه ایکس باکس وان آماده کرده باشد و در تاریخ دیگری از آن رونمایی کند. در صورتی که نسخه Xbox One واقعی باشد و این بازی برای نسل هشتم هم عرضه شود، شاهد کاهش گرافیک و وضوح بازی خواهیم بود. کنسول‌های نسل هشتم امکان ارائه گرافیک امروزی با وضوح بالا را ندارند و همچنین به دلیل نبود حافظه SSD، پردازش اطلاعات توسط آن‌ها به کندی صورت می‌گیرد. اکثر بازی‌های امروز با فرض وجود SSD طراحی می‌شوند.

قیمت بازی Resient Evil 4 Remake مسئله دیگری است که بحث‌های زیادی ایجاد کرده است. قیمت اصلی 60 دلار است و عده‌ای از احتمال فروش بازی با قیمت 70 دلار هم صحبت می‌کنند. البته تخفیف جدیدی اعمال شده و می‌توان با 55 دلار هم بازی را خرید. منتظر عرضه ریمیک رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1401) باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hamid

    مهمان

    لعنت به این رزیدنت 4 که هیچ وقت نسخه درست و درمونی برای کامپیوتر نداشت

    پاسخ دهید