Xbox Update
علیرضا نظری

آپدیت کنسول ایکس باکس با تغییر ظاهر منوها منتشر شد

علیرضا نظری 3 مهر 1401 بدون دیدگاه
257 بازدید

مایکروسافت به تازگی از جدیدترین آپدیت کنسول ایکس باکس رونمایی کرده که شامل اصلاحاتی در ظاهر بخش‌ برنامه و بازی‌ها، گزینه‌های ذخیره‌سازی جدید در هنگام نصب و موارد دیگر است. همچنین این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد، تا نور دکمه Xbox را در کنترلرهای Elite Series 2 خود سفارشی کرده و به هر رنگ دلخواهی تغییر دهند.

می‌توان گفت بیشترین تمرکز این بروزرسانی روی نمای کلی بخش برنامه‌ها و بازی است، که در کنار این طراحی شیک و ساده، رابط کاربری آسان‌تری را برای نصب و اجرای بازی‌ها فراهم می‌کند. به گفته جاناتان هیلدبرانت، مدیر برنامه اصلی گروه Xbox، «طراحی جدید بخش برنامه و بازی‌های ایکس باکس، دسترسی آسان‌تری را برای کاربران ایجاد می‌کند تا بتوانند راحت‌تر به نصب و اجرای بازی‌های خود بپردازند. این قسمت تمامی بازی‌های خریداری شده و همچنین بازی‌های که با اشتراک‌های فعلی همچون ایکس باکس گیم پس، EA Access و Xbox Live Gold به آن‌ها دسترسی دارید، به طور کامل نشان می‌دهد. همچنین به تمامی محتواها، کاتالوگ اشتراک‌ها و همه‌ی برنامه‌های خود دسترسی راحت‌تری خواهید داشت».

ویژگی‌های آپدیت ایکس باکس

از امروز بازی‌کنان می‌توانند مکان‌های نصب پیش‌فرض مختلفی را برای بازی‌ها و برنامه‌های کنسول Xbox Series X|S و Xbox One خود انتخاب کنند؛ به طوری که می‌توانند انتخاب کنند بازی‌ها و برنامه‌ها روی حافظه داخلی یا هارد اکسترنال نصب شوند، یا توسط گزینه‌های ممکن، به Xbox اجازه دهند تا محتوا را به صورت خودکار در مناسب‌ترین و سریع‌ترین درایو با فضای مورد نیاز موجود نصب کند.

آپدیت ایکس باکس

نوار بازی Xbox در حال حاظر به بازی‌کنان رایانه‌های شخصی ویندوز 10/11 این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود با دیگران را از طریق پیام کوتاه، واتس اپ، توییتر، مسنجر و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. همچنین قابلیت حذف نویز صدا در قسمت چت Xbox Party، که چند هفته پیش در کنسول‌‌های ایکس باکس سری ایکس/اس لحاظ شده بود، از امروز برای کنسول‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد آپدیت ایکس باکس، توانایی جدید بازی‌کنان برای سفارشی کردن رنگ نور دکمه Xbox در کنترلر Elite Series 2 است که به در کنار این بروزرسانی رنگ سفید این کنترلر نیز عرضه شده است. بازی‌کنان پس از راه‌اندازی این آپدیت، این امکان را خواهند داشت تا با گزینه‌های ممکن بتوانند نور دکمه هوم را در کنترلر مذکور، به رنگ‌های قرمز، آبی و سبز تبدیل کنند و حتی با ترکیبی از آن‌ها رنگ مورد علاقه خود را پدید آورند که در برگیرنده حدود 16 میلیون رنگ و سایه خواهد بود.

در حال حاظر دارندگان کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند با وصل شدن به اینترنت این بروزرسانی را به صورت خودکار دریافت کنند و از ویژگی‌های اضافه شده به آن بهره‌مند شوند.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.