Xbox-Series-X-S
علیرضا نظری

قابلیت حذف نویز صدا به کنسول‌های ایکس باکس سری اضافه شد

علیرضا نظری 18 شهریور 1401 بدون دیدگاه
230 بازدید

در جدیدترین بروزرسانی از کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس، کاربران شاهد ویژگی کاهش نویز و حذف صداهای مزاحم در چت Xbox Party خواهند بود، که هم اکنون در آخرین آپدیت منتشر شده از ایکس باکس در دسترس کاربران قرار گرفته و آماده دانلود است. به گفته شرکت مایکروسافت، این ویژگی کاهش نویز می‌تواند به حذف صداهایی مانند کلیک کردن در هنگام بازی، تنفس دیگر افراد در میکروفون و صداهای محیط اطراف کمک کند.

این ویژگی را می‌توان با فشار دادن دکمه Xbox و سپس رفتن به قسمت تنظیمات مربوط به چت‌ها فعال یا غیر فعال نمود. مایکروسافت اعلام کرده است که به زودی سیستم کاهش نویز برای دستگاه‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. در کنار این ویژگی، مایکروسافت راهی را برای کاربران ایجاد کرده که کاربران بتوانند بازی‌ها را با دیگر دوستان خود با یک تصویر از آیکون آن به اشتراک بگذارند و به بازی کردن یا تماشای فیلم بپردازند. به عبارتی می‌توان گفت که بعد از تماشای بازی یا فیلم دوستتان، بلافاصله می‌توانید آن را برای خود اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

آپدیت ایکس باکس سری

آپدیت جدید ایکس باکس سری

در حال حاظر Xbox جدیدترین شرکتی است که این فناوری را از خود ارائه داده است؛ با این وجود برنامه‌هایی مانند Nvidia ،Zoom و Discord ویژگی‌های حذف کردن نویز را پیش از این در دستور کار خود قرار داده و به کاربران این امکان را داده بودند که نویز پس زمینه را به طور کامل از بین ببرند. این بروزرسانی همچنین دیگر مشکلات کاربران را نیز برطرف می‌کند. از جمله مواردی که برای بازیکنان مشکل ساز بوده، جدا شدن کنترلر‌ها از کنسول هایشان است و دیگری به مشکل خوردن بازیکنان در اجرای بازی‌ها پس از استفاده از سرویس استریم است. اگرچه آن‌ها راه‌حل‌های سریعی برای چند مورد از این مشکلات ارائه کردند اما ظاهرا در جدیدترین بروزرسانی، مشکلات به طور کامل برطرف شده است.

به تازگی هم مایکروسافت نسخه سفید رنگ کنترلر Elite Series 2  را معرفی کرده است که قیمت آن ارزان‌تر از نسخه مشکی خواهد بود. به طوری که این کنترلر با نام Elite Series 2 Core به فروش می‌رسد و در واقع مشابه کنترلر مشکی Elite Series 2 است که با لوازم جانبی کمتری عرضه می‌شود. کنترلر Elite Series 2 Core قرار است در 21 سپتامبر (30 شهریور) با قیمت 129.99 دلار عرضه شود، در صورتی که کنترلر رنگ مشکی، 179.99 دلار قیمت خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند برای اولین بار کنترلرهای Elite خود را سفارش دهند.

منبع: Ign

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.