بازی GTA 6
یحیی رحیمی

هکر راک‌استار تهدید به انتشار کد منبع GTA 6 و GTA V کرد

یحیی رحیمی 28 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,114 بازدید

صبح امروز بیش از 90 ویدیو و تصویر از بازی GTA 6 فاش شد. این اطلاعات که داخل یک فایل زیپ قرار داشت، اولین بار در فروم GTA پخش شد و فرد افشاگر، مدارک زیادی مبنی بر صحیح بودن آن‌ها ارائه داد. در حالی که صحت ویدیو GTA VI‌ تائید شد، هکر راک‌استار، مدیران این شرکت را دعوت به مذاکره کرده است. او کد منبع GTA V و جی تی ای 6 را در اختیار دارد و دنبال یک قرارداد می‌گردد تا بتواند این اطلاعات را به راک‌استار بفروشد و جلوی فاش شدن آن‌ها را بگیرد.

افشاگر ویدیوها و تصاویر GTA 6 برای مذاکره با کارمندان Rockstar Games، آی‌دی تلگرام خود را درج کرد. بیش از سه هزار نفر به او پیام داده‌اند و این باعث شد تا وی ایمیل خود را به اشتراک بگذارد. این هکر از کارمندان و مدیران درخواست کرده تا با ایمیل شرکتی خود و رسمی به او پیام بدهند تا روند مذاکره شروع شود. وی تهدید کرده است که کد منبع GTA V و GTA 6 را در اختیار دارد و اگر معامله‌ای بین طرفین شکل نگیرد، تمامی اطلاعات موجود را در اینترنت منتشر می‌کند.

ویدیو فاش شده GTA 6

درخواست هکر GTA 6 از راک‌استار

بسیاری از کاربران فروم جی تی ای در مورد صحت صحبت‌های او دچار شک شده‌اند، اما وی مدارک مختلفی از کدهای بازی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که او به بیلد اولیه بازی GTA VI هم دسترسی دارد و می‌تواند بازی را اجرا کند. در حال حاضر مشخص نیست که این اطلاعات چطور به دست آمده و آیا او واقعاً هکر واقعی است و ادعای او قابل‌اثبات است یا خیر؟ شرکت‌های بزرگ معمولاً تمایلی به مذاکره با هکرها ندارند و باید دید که در روزهای آینده، چه اتفاقاتی رخ می‌دهند.

فردی که خود را به‌جای یکی از کارمندان راک‌استار قرار داده و به آی‌دی تلگرام پیام داده، می‌گوید که این فرد، اطلاعات مهمی در اختیار دارد. یکی از یوتیوبرها در گفتگو با چند توسعه‌دهنده شاغل در راک‌استار، صحت تصاویر و ویدیوها را تائید کرد و آن‌ها را مربوط به یک نسخه اولیه دانست. گفتنی است کارمندان Rockstar Games نسبت به اتفاقات امروز دچار شک شده‌اند و بسیاری از اتفاقات بعدی و احتمال تأخیر انتشار بازی ناراحت شده‌اند.

شرکت Take-Two در ادامه دست به کار شده و ویدیوهای فاش شده از بازی GTA 6 را پاک کرده است. بسیاری از ویدیوها از یوتیوب و توییتر حذف شده‌اند و اقدامات قانونی انجام شده است. کاربران توییتر نیز در حال دلداری دادن به توسعه‌دهندگان بازی هستند. بسیاری از کاربران پیام‌های محبت‌آمیز منتشر کرده‌اند و از بازی‌سازها خواسته‌اند که به اقدامات اخیر توجه نکنند. نظر شما چیست؟‌

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.