سوم شخص Call of Duty کالاف دیوتی مدرن وارفر
محمد صادق شجاعی

حالت سوم شخص بازی Call of Duty Modern Warfare 2 تایید شد

محمد صادق شجاعی 27 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,476 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد Call of Duty Next، استودیو Infinity Ward به صورت رسمی از حالت سوم شخص بازی Call of Duty Modern Warfare 2 (کالاف دیوتی مدرن وارفر 2) رونمایی کرد.

رویداد Call of Duty Next که اخیرا برگزار شده، حاوی جزئیات زیادی از اثر تازه سری Call of Duty یعنی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 بود. در قالب این رویداد اولین تریلر از بخش چند‌نفره نمایش داده شده و اطلاعاتی از حالت DMZ بازی Call of Duty Warzone 2.0 به اطلاع علاقه‌مندان رسید. تریلر مذکور روند استاندارد نمایش‌های سری کالاف دیوتی را دنبال کرده و شامل انواع اسلحه‌ها، انفجار‌های بزرگ و کوچک و پخش آهنگ دهه 90 در پس‌زمینه است. با این حال در بخشی از تریلر بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 ویژگی نشان داده می‌شود که از زمان انتشار نسخه اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در سال 2009 در سری Call of Duty وجود نداشته است؛ این ویژگی حالت سوم شخص است که در مسیری متفاوت با گیم پلی معمول مجموعه مذکور قرار می‌گیرد.

با وجود نمایش حالت سوم شخص در بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2، مشخص نیست که استودیو Infinity Ward در چه ابعادی از این ویژگی استفاده خواهد کرد. استودیو مذکور از این حالت به عنوان یکی از موارد قابل تنظیم نام برده و اعلام کرده که در تمامی حالت‌های چند‌نفره قابل استفاده است. این ویژگی در بازی کالاف دیوتی وارزون 2.0 نیز وجود خواهد داشت. همچنین به نظر نمی‌رسد که استودیو اینفینیتی وارد به حالت سوم شخص متعهد باشد؛ اما اگر این حالت در بین بازیکنان محبوب شود، امکان اضافه شدن دائمی آن وجود دارد.

سوم شخص Call of Duty کالاف دیوتی مدرن وارفر

بازی Modern Warfare 2 روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد

با توجه به نمایش حالت سوم شخص بازی Call of Duty Modern Warfare 2، این ویژگی جذاب‌تر از نسخه سال 2009 به نظر می‌رسد. این حالت عجیب و غریب نبوده و تنها زاویه دوربین را تغییر می‌دهد. با این حال محبوبیت بالایی در بین مخاطبین به دست آورده است. حالت سوم شخص در بازی Call of Duty Warzone 2.0 موجب می‌شود که بتوانید بدون خارج شدن از کاور، اطراف را بررسی کنید. پیش از این بازیکنان بازی PUBG از این راه‌کار استفاده می‌کردند.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین بازی Call of Duty: Warzone 2.0 در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) علاوه بر کامپیوتر روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد حالت سوم شخص بازی Call of Duty Modern Warfare 2 چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا حالت اول شخص مرسوم را ترجیح می‌دهید؟ به نظر شما حالت سوم شخص به صورت دائمی به سری Call of Duty اضافه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.