دانلود بازی Monster Energy Supercross 3 برای PS4
دانلود بازی Monster Energy Supercross 3 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Monster Energy Supercross 3 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 4 شهریور 1399 2 دیدگاه
2,287 بازدید

دانلود بازی Monster Energy Supercross 3 برای پلی استیشن 4

لذت موتورسواری و گاز دادن در میانه گل‌ولای و صحرا یکی از تجاربی است که برای هرکسی پیش نمی‌آید. سروصدای موتور و البته ضربان به قلب که به حداکثر رسیده است، تنها بخشی از این تجربه جالب است. ازآنجایی‌که چنین چیزی در دسترس همه ما نیست، بازی‌های شبیه‌ساز توانسته‌اند بخشی از این عطش را برطرف ساخته‌اند. استودیو Milestone S.r.l مدت‌هاست به ساخت بازی‌های ورزشی و شبیه‌ساز موتورسواری مشغول است و در ادامه سری بازی Monster Energy Supercross، بازی Monster Energy Supercross 3 را عرضه کرده است و لذت یک‌فصل جدید از موتورسواری را با خود به ارمغان آورده است. گاز دهید و خود را به‌عنوان قهرمان موتورسواری به تمام دنیا معرفی کنید.

بازی Monster Energy Supercross 3 با فصل 2019 رقابت‌های موتورسواری AMA شروع به کارکرده است و می‌توانید بین بیش از 100 راننده انتخاب کنید و در 15 استادیوم مختلف نیز به رقابت بپردازید. بخش Career Mode آن مانند همیشه سرشار از هیجان است. در این بخش از بازی، شما تنها مسابقه نمی‌دهید; بلکه باید برای فعالیت‌های مختلفتان برنامه‌ریزی کنید که اتفاقاً هم برای موفقیت شما هم بسیار لازم‌اند. شما دو یا سه روز از هر هفته را می‌توانید به فعالیت‌های مختلف اختصاص داده و بقیه هفته را استراحت کرده یا مسابقه می‌دهید. حالت Co-Op و تیمی نیز در نسخه جدید پدید آمده است و می‌توانید همراه دوستانتان از بازی لذتی دوچندان ببرید. جدا از آن قابلیت رانندگی آزاد در پیست‌های مسابقه نیز قرار داده‌شده است و قرار نیست همیشه به مسابقه بپردازید. حالت آنلاین بازی نیز پر از بازیکنان حرفه‌ای است و می‌توانید رقابتی هیجان‌انگیز با آن‌ها داشته باشید. بخش اصلی بازی درون پیست‌های خاکی و در مسابقات بزرگ اتفاق می‌افتد.

بازی Monster Energy Supercross 3 هیجان در دل بنزین و خطر است. جلوه‌های بصری بازی و کیفیت اجزای محیط و بافت‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در هنگام بازی شمارا تحت تأثیر قرار می‌دهد. بازی همان‌طور که گیم‌پلی واقع‌گرایانه‎ای دارد، گرافیک بسیار خوب و واقع‌گرایانه‌ای هم دارد. موسیقی بازی هم بسیار هیجان‌انگیز است و می‌تواند تجربه بازی را بهبود بخشد. تصادف‌ها یکی از بخش‌های مهم بازی هستند و توسعه‌دهنده تمام تلاش خود را برای رئال نشان دادن آن به خرج داده است. اگر به بازی‌های ورزشی و به‌خصوص شبیه‌ساز موتورسواری علاقه‌مند هستید، می‌توانید دو بازی MXGP The Official Motocross Videogame و Mx vs Atv Supercross را نیز امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Energy Supercross با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The only Official Monster Energy AMA Supercross Championship videogame is back! Everything is official, from real teams to the training compound, Monster Energy Supercross 3 is the exact replica of the Supercross world! Relive the 2019 AMA Monster Energy Supercross season with 100 riders of both 450SX and 250SX categories, 15 official stadiums and tracks and – for the very first time – race with the official Supercross teams of the 2019 Championship in the career mode. Get ready to enjoy an amazing Co-op experience with your friends in the brand new compound inspired by the Supercross test tracks used by the official teams, where you can train, race or roam freely in an even bigger area!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 11 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    alireza7430

    مهمان

    سلام این بازی رایگانه یا سی دی کی باید خرید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amirali

    مهمان

    چطور دانلود کنیم که وارد ps4 شه بعد بازی کنیم لطفا بیگین

    پاسخ دهید