بازی Tekken 8
سارا هابطی

بازی Tekken 8 برای نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد

سارا هابطی 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
5,702 بازدید

در رویداد State Of Play شب گذشته سونی به صورت رسمی، بعد از هفت سال از نسخه جدید سری بازی محبوب تکن رونمایی کرد که این واقعه منجر به هیجان‌زده شدن طرفداران گردید. شرکت بندای نامکو به طور رسمی اعلام کرد بازی Tekken 8 برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

براساس آخرین اخبار بازی، تقریبا دو شب پیش بود که سونی اعلام کرد در بامداد روز چهارشنبه کاربران می‌توانند شاهد قسمت جدیدی از رویداد State of Play باشند. با این حساب در زمان شروع نمایش مورد نظر و در همان ابتدا گیم پلی خیره‌کننده‌ای از بازی Tekken 8 به کاربران نشان داده شد که تعجب همگان را برانگیخت. بازی تکن 8 با یک نمایش بسیار کوچک در طی مراسمی به نام Evo 2022 به نمایش درآمده بود که در آن زمان هنوز شرکت Bandai Namco به صورت رسمی تایید نکرده بود که این تیزر پخش شده برای نسخه جدید Tekken است.

كاتسوحیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، کارگردان و تولید کننده اصلی پروژه Tekken، طی مصاحبه‌ای با مطبوعات اعلام کرد که ما برای نشان دادن قابلیت و تریلرهای بیش‌تر به طرفداران هیجان‌زده هستیم و تیم سازنده در Bandai Namco Studios سخت مشغول کار هستند تا المان و ویژگی‌های باورنکردنی به بازی تکن 8 اضافه کنند و ما می‌خواهیم از نهایت قدرت سخت افزاری کنسول‌های نسل نهم برای توسعه بازی استفاده کنیم تا بازیکنان بتوانند در نبردهای رودررو قدرت شخصیت‌ها را کاملا احساس کنند. او همچنین به گفته‌های خود افزود که بی‌صبرانه منتظر انتشار تریلر و اطلاعات بیش‌تر به طرفداران در ما‌ه‌های آینده هستیم.

بازی Tekken 8

معرفی بازی Tekken 8

هارادا به ادامه گفتگوهای خود افزود که ما طرفداران را به مدت طولانی مدت منتظر نگه داشتیم، اما باید سرانجام به آن‌ها اعلام کنیم که نسخه جدید Tekken در دست ساخت است و براساس تریلر نمایش داده شده طرفداران می‌توانند تنها قسمتی از بخش گیم پلی بازی که مستقیما از بخش داستانی بازی گرفته شده را تماشا کنند. این تریلر یک فیلم سینماتیک یا نمایش از پیش ساخته شده نیست، بلکه گیم پلی اصلی خود بازی بوده که براساس سخت افزار کنسول پلی استیشن 5 با نرخ به‌روزرسانی 60 فریم ضبط شده است. او همچنین گفت ما مطالب هیجان‌انگیز دیگری از عنوان Tekken 8 داریم که دوست داریم در آینده آن‌ها را به طرفداران نشان دهیم. با این حال برای اولین نمایش، ما تصمیم گرفتیم روی نشان دادن کیفیت محتوای بازی روی پلتفرم پلی استیشن 5 تمرکز داشته باشیم.

هارادا در مصاحبه خود گفت که تیم ما سخت مشغول کار است تا بتواند به بهترین شکل کیفیت بازی را به بالاترین حد ممکن خود برسانند و برای این کار از تمامی فناوری‌های روز دنیای استفاده خواهیم کرد. با این حال بازی هنوز در حال توسعه است و بنابراین می‌ترسیم به طرفداران بگوییم که باید بیش‌تر برای تجربه این عنوان صبر کنند. کل تیم در تلاش‌اند تا بتوانند عنوانی شایسته انتظار طرفداران را بسازند؛ بنابراین از حمایت شما بسیار سپاسگزاریم. در حال حاضر اطلاعات بیش‌تری در رابطه با تاریخ انتشار نسخه هشتم تکن وجود ندارد و باید منتظر خبرهای هیجان‌انگیزتر در آینده باشیم.

منبع: gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.