گیم پلی Tekken 8
یحیی رحیمی

گیم پلی Tekken 8 تهاجمی‌تر از بازی‌های قبلی است

یحیی رحیمی 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
598 بازدید

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 8 می‌گوید که گیم پلی این بازی مبارزه ای بسیار خشن‌تر از بازی Tekken 7 خواهد بود. این گفته در جریان مصاحبه‌ای کوتاه پس از نمایش تریلر جدید در مراسم گیم اواردز 2022 بیان شد. این تریلر روی هر دو جنبه داستان و گیم پلی تمرکز می‌کرد و بازی‌کنان را برای نبرد میان جین کازاما و دشمن قسم‌خورده‌اش کازویا میشیما، دو بازمانده خاندان میشیما و صاحبان ژن اهریمن آماده کرد.

مصاحبه با هارادا به جنبه‌های مختلفی از تریلر جدید اختصاص داشت و شامل جزئیاتی در مورد گیم پلی Tekken 8 بود که تابه‌حال بیان نشده بود. گفتنی است بازی جدید توسط آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد و از سخت‌افزار نسل جدید قدرت می‌گیرد. تمامی کاراکترها به‌صورت اختصاصی بازطراحی شده‌اند و این شامل ساختار استخوانی و مدل آن‌ها می‌شود. موتور جدید قدرت پیرایش بصری بیشتری در اختیار استودیو قرار داده است و آن‌ها می‌توانند نورپردازی و جو بازی را بهتر بسازند.

کارگردان بازی در ادامه می‌گوید که تغییرات جدید باعث شده تا گیم پلی Tekken 8 نسبت به بازی هفتم خشن‌تر باشد. دلیل تهاجمی بودن بازی، سیستم جدیدی است که باعث شده تا جنگ تن به تن، هیجان خاصی پیدا کند. در واقع فردی که تهاجمی بازی می‌کند از سیستم جدید بهره برده و شانس برد بیشتری خواهد داشت. تمام این‌ها نتیجه‌ی سیستمی به نام Heat است که در تریلر جدید هم به نمایش گذاشته شد و قرار است جزئیات آن در سال آینده میلادی اعلام شود.

گیم پلی Tekken 8

گیم پلی Tekken 8

طبق گفته هارادا، طراحی بازی تکن 8 از شماره هفتم الهام گرفته شده و مخصوص مسابقات ورزش‌های الکترونیک است. طراحی بازی به‌گونه‌ای است که تماشای جنگ میان دو شخصیت لذت‌بخش خواهد بود و بقیه هم می‌توانند به تماشای مسابقات بپردازند. در عین حال دفاع کردن و حمله به‌سوی حریف هوشمندانه باشد. هدف اصلی آن است که گیم پلی Tekken 8 تهاجمی‌تر و خشن‌تر باشد تا در نهایت بازی‌کننده بتواند حریف را با ضربات بی‌امان زمین‌گیر کند.

تغییر روند بازی ممکن است چندان تأثیری روی تماشاگران مسابقه نداشته باشد، اما تجربه‌ی کلی بازی را لذت‌بخش می‌کند. فرقی ندارد که با یک حریف واقعی مبارزه کنید یا اینکه با هوش مصنوعی، تمامی صحنه‌ها و لحظات سینمایی و تخریب صحنه و واکنش شخصیت‌ها به فلسفه کلی بازی تکن شکل می‌دهد. بازی‌کنان سال آینده تغییرات کامل را در یک ویدیو تازه خواهند دید. بازی Tekken 8 در حال ساخت برای کنسول‌های Xbox Series X/S، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.