ریمستر GoldenEye 007
یحیی رحیمی

معرفی ریمستر GoldenEye 007 برای سوییچ و ایکس باکس گیم پس

یحیی رحیمی 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
263 بازدید

مایکروسافت رسماً انتشار نسخه ریمستر GoldenEye 007 را برای سرویس ایکس باکس گیم پس اعلام کرد. این بازی همچنین برای کنسول نینتندو سوییچ در سال 2023 منتشر می‌شود. بازی اصلی با گرافیک بهتر و گزینه‌های کنترل جدید از جمله پشتیبانی از آنالوگ دوگانه ریمستر شده و همچنین وضوح 4K Ultra HD به همراه نسبت ابعادی 16:9 و نرخ تازه‌سازی پایدار منتشر می‌شود. توسعه‌دهنده همچنین اچیومنت‌‌های مختلفی را برای آن فعال کرده است.

طبق گفته استودیو Rare، ریمستر GoldenEye 007 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. افرادی که یک نسخه دیجیتالی از Rare Replay‌ را خریده‌اند، می‌توانند بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنند و نیازی به خرید نسخه جدید نخواهند داشت. در حال حاضر مشخص نیست که نسخه Switch چه تغییراتی داشته، اما طبق گزارش‌های موجود، همان نسخه اصلی و بدون ارتقاء گرافیکی در دسترس مالکان کنسول نینتندو قرار می‌گیرد.

تریلر منتشرشده در حین قسمت جدید نینتندو دایرکت، وجود حالت چندنفره و آنلاین را تائید کرد. به نظر می‌رسد که بخش آنلاین تنها برای نسخه سوییچ فعال خواهد بود و این قابلیت برای ایکس باکس فعال نیست. این گفته در وب‌سایت بازی GoldenEye 007 هم درج شد، اما هنوز نیازمند اطلاعات بیشتری هستیم؛ رسانه‌ها با مایکروسافت تماس گرفته‌اند و منتظر پاسخ هستند. در صورتی که حالت چندنفره برای ایکس باکس هم تائید شود، این مطلب آپدیت خواهد شد.

ریمستر GoldenEye 007

ریمستر GoldenEye 007

انتشار ریمستر GoldenEye 007 برای کنسول ایکس باکس، اتفاق نادری است. این اولین بار است که این بازی جذاب برای کنسولی غیر از نینتندو 64 در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین این اولین نسخه جدید بازی در طی 25‌ سال گذشته است. ریمستر بازی گلدن آی 007 برای کنسول ایکس باکس، سال گذشته فاش شد و از آن موقع، سرنخ‌های بیشتری منتشر شده بود که درنهایت این شایعات تائید شد. نسل تازه‌ای از گیمرها قرار است این بازی خاطره‌انگیز را سال آینده از طریق سرویس گیم پس تجربه کنند.

بحث بزرگی در مورد نسخه ریمستر بازی در توییتر شروع شده است. افرادی می‌گویند که این نسخه با گرافیک N64 منتشر می‌شود و آن ریمستر کنسل‌شده Xbox 360 نیست. مدیر جامعه کاربران استودیو Rare تائید کرد که ریمستر جدید ارتباطی به پروژه کنسل‌شده Xbox 360 ندارد. تصاویر فروشگاه مایکروسافت هم نشان می‌دهند که بازی با همان گرافیک N64 منتشر می‌شود و از این لحاظ، تغییری نکرده است. پروژه کنسل‌شده ایکس‌باکس 360 در سال‌های اخیر فاش شد و این مسئله برای توسعه‌دهندگان نیز جای تعجب داشت.

منتظر دریافت ریمستر GoldenEye 007 در سال آینده میلادی باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.