GoldenEye 007
مبین نعمت‌اللهی

بازی GoldenEye 007 به‌ زودی برای ایکس باکس منتشر می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 12 دی 1400 بدون دیدگاه
212 بازدید

با فرا رسیدن سال 2022 میلادی و توسعه پروژه‌های حیرت‌آور بازی‌های کامپیوتری، کمتر کسی مشتاق به تجربه‌ی اثری از سال 1997 است. اگر شما از طرفداران فیلم‌های جیمز باند هستید، زمان برای شما معنایی نخواهد داشت چرا که بنا بر تازه‌ترین خبرها، بازی GoldenEye 007 به‌زودی بر روی خانواده کنسول‌های Xbox منتشر می‌شود.

بازی GoldenEye 007 یک اثر تیراندازی اول‌شخص، مختص کنسول‌های شرکت نینتندو بوده که در سال 1997 میلادی منتشر شده است. استودیو Rare که به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان این اثر موفق شناخته می‌شود، این روزها موفقیت بلندپروازانه‌ترین پروژه خود با ثبت بیش از 5 میلیون بازیکن بر روی استیم را جشن می‌گیرد تا در مجموع، تعداد بازی‌کنندگان Sea of Thieves تنها بر روی کامپیوتر و ایکس باکس به مرز 30 میلیون نفر برسد.

GoldenEye 007

انتشار GoldenEye 007 بر روی سرویس گیم پس

به‌تازگی True Achievements یکی از نزدیک‌ترین منابع به مایکروسافت، در حساب‌کاربری خود در توئیتر با به اشتراک‌گذاری چند تصویر، از انتشار بازی GoldenEye 007 بر روی ایکس باکس خبر داد. این توئیت که حاوی چند تصویر از دستاوردهای عنوان مذکور بوده، در مجموع به 55 اچیومنت همراه با 1000 گیم‌اسکور اشاره می‌کند.

بنا بر تصاویر منتشر‌شده می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی مدنظر، براساس نسخه‌ی اوریجینال Nintendo 64 در قیاس با ریمیک‌ کنسل‌شده کنسول Xbox 360 در جریان باشد همان‌حال که منابع ‌خبری نزدیک به ردموندی‌ها از جمله ترواچیومنتز، از تفاوت لیست اچیومنت‌های بازی با پروژه‌ی کنسل‌شده در سال 2008 گزارش داده‌اند.

بعد از اکران پر سر و صدا فیلم No Time to Die انتشار یکی از نوستالژی‌ترین بازی‌های کامپیوتری را می‌توان برای طرفداران فیلم‌های خاطره‌انگیز جیمز باند به فال نیک گرفت. اخیرا دنیل کریگ، ستاره فیلم‌های مامور 007 در رویداد Deadline Contenders Film: New York با حضور جمعی از ستارگان و عوامل تولید‌کننده از جمله رمی مالک، خطاب به آینده مجموعه فیلم‌های جیمز باند و پایان کار خود با گذشت 15 سال هنرنمایی در قامت جیمز باند عنوان کرد «بازخواهیم گشت. مطمئن باشید که جیمز باند بازمی‌گردد و خواهید دید که چه اتفاقی می‌افتد.»

از سوی دیگر، در جمع‌بندی نقدهای وب‌سایت راتن‌تومیتوز در‌ رابطه با نمایش فیلم No Time to Die آمده است:

فیلم No Time to Die جسورانه‌ترین ماجراجویی 007 نیست، اما فرنچایز دنیل کریگ در قامت جیمز باند را به شکل رضایت‌بخشی به اتمام می‌رساند.

با این حال، بازنشر بازی GoldenEye 007 با گذشت بیش از 14 سال از زمان انتشار بر روی کنسول N64 را می‌توان نقطه‌عطف مجموعه بازی‌های James Bond تلقی کرد. با رابطه‌ی نزدیک نینتندو و مایکروسافت، در کنار ایفای نقش استودیو Rare می‌توان از انتشار GoldenEye 007 بر روی سرویس Game Pass نیز اشاره داشت.

منبع: Pure Xbox

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.