دانلود بازی Ebola 3 برای PC
دانلود بازی Ebola 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ebola 3 برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
9,029 بازدید

دانلود بازی Ebola 3 برای کامپیوتر

بازی‌های ترس و بقا با اینکه آن‌چنان در صنعت گیم نسبت به دیگر سبک‌ها طرف‌دار ندارند، ولی نمی‌توان اهمیت و کیفیت بالایشان را به این راحتی نادیده گرفت. آثاری مانند رزیدنت اویل و سایلنت هیل موفق شده‌اند تا تأثیر زیادی بر روی بازی سازان دیگر بگذارند؛ برخی استودیوهای کوچک‌تر نیز الهاماتی از این آثار گرفته‌اند. یکی از این استودیوها indie games studio نام داشته که به تازگی یکی از بهترین عناوینش یعنی بازی Ebola 3 را منتشر کرده است؛ عنوانی که به راحتی شما را می‌ترساند.

Ebola 3 قسمت سوم از مجموعه آثار ترس و بقایی بوده که به دست این استودیو ساخته شده است. تمام این آثار و البته بازی‌های دیگر این کمپانی برای کسانی که به دنبال خالص‌ترین نوع وحشت در میان بازی‌ها هستند توصیه می‌شوند. داستان بازی نیز ادامه‌ای برای زندگی پرخطر دیوید و آخرالزمان زامبی محوری است که دنیای اطرافش را تحت تأثیر قرار داده است. داستان بازی به سرعت جلو رفته و تا جایی که امکان دارد، با گیم پلی اکشن و هیجان‌انگیز بازی که سازندگان آماده کرده‌اند، تداخل ندارد.

Ebola 3 یک بازی ترس و بقای کلاسیک با تمام فرمول‌های آشنا است. شما در شهری پر از مردگان گوشت خوار قرار گرفته و باید با مدیریت منابعی که در اختیارتان قرار گرفته، از میانشان عبور کنید. در طول بازی، شما از بسیاری از مکان‌های تاریک و با اتمسفری نفس گیر دیدن خواهید کرد، معماهای مختلف را حل کرده، با دشمنان مختلف به مبارزه می‌پردازید و در طول مسیر تصمیم‌های مختلفی می‌گیرید. تجربه‌ای که به تمامی گیمرهای عاشق ژانر وحشت به شدت توصیه می‌شود.

بازی Ebola 3 عنوانی در سبک ترس و بقا و ادامه برای برای دو بازی دیگر در مجموعه Ebola است. شما در نقش یک فرد معمولی، باید خود را از آلوده شدن به ویروس زامبی‌ها نجات داده و به دنبال یک سرپناه باشید. داستان زیبا، گرافیک خیره کننده، گیم پلی چالش برانگیز و کلی ویژگی دیگر، Ebola 3 را تبدیل به یک شاهکار کرده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dying Light 2 و Deadlight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ebola 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel CORE i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 820m
Storage: 26 GB available space
Additional Notes: 64-Bit

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel CORE i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
Storage: 26 GB available space
Additional Notes: 64-Bit

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The further you dive into this mysterious adventure, the more you learn about the shocking events, that happened in David’s life, and the clinic on Brut Street.The plot develops rapidly and merges you into a mystical and dangerous story written in all the best traditions of the Survival Horror genre.
Throughout the game, you’ll visit many dark and atmospheric locations, solve various puzzles, fight various enemies and make different decisions along the way.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.