یحیی رحیمی

جدول فروش بازی‌های هفتگی: هفته دوم صدرنشینی God of War

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,205 بازدید

دیروز بود که وب‌سایت GFK Chart-track، آخرین رده‌بندی فروش بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته انگلستان را منتشر کرد و دیدن دوباره God of War و کریتوس در صدر جدول فروش تعجب‌آور نبود. بعید است کسی بتواند به این زودی‌ها کریتوس را از تاج‌وتخت خود پایین بکشد و فعلاً این هفته نیز صدرنشینی خود را به قوت ادامه داده است. هفته پیش بود که بازی Labo مخصوص کنسول Nintendo نیز منتشر شد و نسخه Varity Kit این بازی موفق به کسب مقام سوم فهرست فروش هفتگی شد.

نسخه پیشین بازی به نام The Robot Kit محبوبیت کمتری نسبت به این بازی پیدا کرد و تنها موفق به کسب مقام بیستم در چارت کلی و چهاردهم در چارت شخصی شده بود. به نظر می‌رسد که Labo جان گرفته است و مقام سوم برای این بازی مناسب است. Far Cry 5 نیز پشت سر God of War و در مقام دوم قرارداد. در جدول فروش تکی بازی‌ها نیز PS4 در مقام دوم قرار گرفت و Xbox One نیز با چند پله سقوط از سوم به پنجم جدول رسید و دلیل آن احتمالاً کریتوس و God of War باشد.

NieR: Automata نیز به لطف تخفیف‌های سالانه خود به جدول فروش این هفته بازگشته است و استدیو بازی احتمالاً از دیدن نتایج زحمات خود، خوشحال شده است. Mario Kart 8 Deluxe هنوز هم در بین 10 بازی پرفروش هفتگی قرار دارد و این هفته نیز مقام پنجم را به خود اختصاص داده است. Fallout 4 در مقام ششم و Call of Duty WW2 نیز در مقام هفتم قرار دارد. در ادامه می‌توانید فهرست فروش کامل بازی‌های این هفته را مشاهده کنید.

  1. GOD OF WAR
  2. FAR CRY 5
  3. NINTENDO LABO TOY-CON 01: VARIETY KIT
  4. FIFA 18
  5. MARIO KART 8 DELUXE
  6. FALLOUT 4
  7. CALL OF DUTY: WWII
  8. SUPER MARIO ODYSSEY
  9. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS
  10. GRAND THEFT AUTO V

منبع: DulaShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.