Days-Gone
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Days Gone به دنبال کارمندان جدیدی برای تولید یک بازی PS4 دیگر است

یحیی رحیمی 9 تیر 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

استودیو SIE Bend بعد از 7 سال بی خبری بالاخره یک بازی منتشر کرد و همان طور که می دانید، این بازی نیز Days Gone بود. به نظر می رسد که قرار نیست بازی بعدی این استودیو 7 سال طول بکشد و اخیرا یک آگهی کاری برای مقام تولید کنندگی یک بازی جدید توسط این استودیو منتشر شده است و همچنین گفته شده است که این بازی جدید مخصوص PS4 است.

تنها یک تا دو سال تا پایان عمر کنسول PlayStation 4 مانده است و کم کم نوای شیرین PS5 نیز به گوش می رسد و هر چند که بازی های زیادی مانده تا برای این کنسول معروف منتشر شود. ممکن است فکر کنید که سونی دیگر به PS4 نمی اندیشد و هر چه توسعه دهنده در دست دارد را برای کار روی نسل بعدی کنسول خود گمارده است و به نظر این طور نیست. در آگهی کاری گفته شده است که:

ما به دنبال یک تولید کنننده هستیم که بتواند با تولید کننده های بزرگ تر و مدیران و کارگردان استودیو به منظور توسعه، بهبود و اجرای برنامه ریزی های یک پروژه همکاری کند. شما مغز متفکر تیم خود خواهید بود و این تیم را هدایت خواهی کرد. فرد مورد انتظار باید توانایی های ترکیبی مدیریت پروژه، ارتباطات و صبر و برداری برای ساخت یک بازی را داشته باشد. به ما در تولید یک عنوان درجه یک که قرار است روی PS4 عرضه شود کمک کنید.

ممکن است که استودیو Bend هم زمان با تولید Days Gone در حال کار روی یک بازی دیگر بوده باشد و می دانیم که این بازی مخصوص PS5 نیست. البته ممکن است که توسعه بازی برای PS5 نیز در جریان باشد اما هنوز چنین چیزی به دلیل حساسیت های موجود اعلام نشده باشد. Days Gone فروش فوق العاده ای داشت و به نظر سونی را مجاب کرده که بهای بیشتری به این استودیو بدهد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.