زمان حال بازی Assassin's Creed Mirage اساسینز کرید میراژ
محمد صادق شجاعی

بخش‌های زمان حال جایی در بازی Assassin’s Creed Mirage ندارند

محمد صادق شجاعی 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
440 بازدید

اخیرا در جریان رویداد Ubisoft Forward، بازی اساسینز کرید میراژ به صورت رسمی معرفی شد. در این اثر که در بغداد جریان دارد، با شخصیت بسیم همراه شده و روند تبدیل شدن او از دزد ساده به یک اساسین چیره‌دست را دنبال خواهیم کرد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Ubisoft اعلام کرده است که با وجود برخورداری از عناصری مثل Animus، بخش‌های زمان حال در بازی Assassin’s Creed Mirage وجود ندارد.

شهر بغداد به عنوان منطقه اصلی بازی اساسینز کرید به چهار بخش مجزا تقسیم شده است. علاوه بر این، در قالب اثر مذکور با شخصیت‌های جدیدی از جمله روشن، استاد بسیم، آشنا خواهیم شد. بسیم به دلایلی با رویا‌ها و کابوس‌ها مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر می‌رسد که The Hidden Ones راه‌حل‌هایی برای او داشته باشد. پیش از بازی Assassin’s Creed Mirage، طرفداران سری Assassin’s Creed در قالب بازی Assassin’s Creed Valhalla با شخصیت بسیم آشنا شدند. اگر با این شخصیت ارتباط برقرار کردید، بازی اساسینز کرید میراژ توجه شما را جلب خواهد کرد. اما نباید انتظار دنبال کردن داستان‌های این شخصیت در دوران کنونی را داشته باشید. این امر از آن جهت است که در قالب مصاحبه رسانه GameRant با استفان بودون، کارگردان نوآوری بازی Assassin’s Creed Mirage، مشخص شده که این اثر فاقد بخش‌های زمان حال است.

دلیل این اقدام استودیو Ubisoft Bordeaux تمرکز روی نمایش داستان و پیش‌زمینه شخصیت بسیم در دوران قبل از رخداد‌های بازی اساسینز کرید والهالا است. علی‌رغم عدم وجود یک شخصیت امروزی در بازی اساسینز کرید میراژ، این اثر دارای المان‌های مدرن و اصلی سری خواهد بود. با این وجود که Animus در اتفاقات بازی نقش داشته و در ابتدا و انتها موثر ظاهر می‌شود، اما بازی Assassin’s Creed Mirage فاقد گیم پلی در دوران کنونی خواهد بود.

زمان حال بازی Assassin's Creed Mirage اساسینز کرید میراژ

بخش‌هایی از Assassin’s Creed Mirage در الموت جریان دارند

استفان بودون در این مورد گفته است: «ما تصمیم گرفتیم که در بازی اساسینز کرید میراژ هیچ بخش قابل تجربه امروزی یا مربوط به آینده وجود نداشته باشد. ما می‌خواستیم تنها روی نمایش داستان بسیم، زمانی که در قرن نهم در بغداد حضور دارد، تمرکز کنیم. واضح است که از Animus استفاده می‌کنید. این دستگاه هسته اصلی سری Assassin’s Creed است. به همین دلیل بازی Assassin’s Creed Mirage با آن آغاز می‌شود و در پایان نیز وجود دارد. اما در کل بازی مذکور فاقد گیم پلی در دوران امروزی است».

با حذف بخش‌های زمان حال بازی اساسینز کرید میراژ، این سوال به وجود می‌آید که چه کسی خاطرات بسیم را در قالب Animus دنبال می‌کند. این تصمیم استودیو Ubisoft Bordeaux موجب می‌شود که سازندگان بتوانند بیش از آثار دیگر سری اساسینز کرید، روی روایت داستان اصلی خود تمرکز کنند. با این وجود که یوبی سافت با این رویکرد قدم در مسیر متفاوتی نسبت به قبل گذاشته است، اما بعید به نظر می‌رسد که بازیکنان زیادی از این امر ناراضی باشند.

بازی Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد عدم وجود بخش‌های زمان حال در این اثر چیست؟ آیا این امر به بهبود شرایط بازی اساسینز کرید میراژ ختم می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.