Assassin's Creed Mirage
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed Mirage با دوبله عربی کامل منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 21 شهریور 1401 بدون دیدگاه
479 بازدید

طرفداران اساسینز کرید در طی دو روز اخیر با انبوهی از خبرها و بازی‌های مختلف از این سری بمباران شده‌اند. شاهد رونمایی از اساسینز کرید در ژاپن فئودال بودیم و سپس جزئیات داستان Assassin’s Creed Hexe مشخص شد. مهم‌ترین بازی این سری که قرار است سال آینده منتشر شود و کوتاه‌تر از بقیه خواهد بود، Assassin’s Creed Mirage نام دارد. این بازی در مورد شخصیت بسیم در بغداد است و طبق آخرین اخبار بازی از دوبله عربی کامل پشتیبانی می‌کند.

جزئیات مختلفی از بازی کوتاه اساسینز کرید منتشر شده است. طول داستان Assassin’s Creed Mirage حدود پانزده تا بیست ساعت خواهد بود و شاهد عرضه بسته الحاقی چهل دزد بغداد هم هستیم. برای بسیاری از بازیکنان سؤال بود که سفر این سری به شهر بغداد، آیا با زبان عربی هم روایت می‌شود یا خیر و طبق گفته یوبی‌سافت، پشتیبانی از زبان عربی به‌صورت کامل انجام می‌شود و صداپیشه‌های جداگانه برای دوبله بازی مشغول به کار بوده‌اند.

بازی اساسینز کرید میراژ با دنبال کردن دوران جوانی بسیم به‌عنوان یک قاتل در عصر طلایی بغداد، حمایت گیمرهای عرب را به همراه داشت. یوبی‌سافت برای آنکه بازیکنان عرب‌زبان بتوانند از داستان جدید لذت ببرند، دوبله عربی کامل را آماده کرده است. مدیر بخش تنوع‌بخشی یوبی‌سافت به نام مالک تفاح در توییتر نوشت: «کدام بازی می‌تواند در عصر طلای بغداد جریان داشته باشد و بدون دیالوگ زبان‌اصلی باشد؟ Assassin’s Creed Mirage با دوبله کامل عربی منتشر می‌شود».

دوبله عربی Assassin's Creed Mirage 

دوبله عربی Assassin’s Creed Mirage 

کاربران توییتر از وی پرسیدند که آیا این نسخه تنها در خاورمیانه فروخته می‌شود یا اینکه در دسترس تمام بازیکنان در سراسر جهان قرار می‌گیرد؟ وی در پاسخ گفت که برای اولین بار در تاریخ این سری، دوبله عربی در تمامی نسخه‌ها موجود است و به منطقه مرتبط نیست. اساسینز کرید میراژ با یک تریلر سینمایی مهیج معرفی شد و طبق اطلاعات رسمی، شخصیت بسیم به دنبال یافتن پاسخ سؤالات و همچنین برقراری عدالت است. بسیم به گروه قاتلین می‌پیوندد و با هویت و قابلیت‌های این گروه آشنا می‌شود.

حضور شهره آغداشلو در Assassin’s Creed Mirage تائید شده و او قرار است نقش یک زن ایرانی به نام روشن را ایفا کند. وی از ایفای نقش در بازی اساسینز کرید اظهار خوشحالی کرده و می‌گوید که با شخصیت روشان ارتباط نزدیکی برقرار کرده است. پیش‌خرید اساسینز کرید میراژ (سراب) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر شروع شده و می‌توانید با قیمت 50 دلار به خرید آن بپردازید. طبق آخرین شایعات، بازی جدید در بهار سال 2023 و احتمالاً اوایل خرداد عرضه می‌شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.