دانلود بازی Fishing North Atlantic برای PC
دانلود بازی Fishing North Atlantic برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fishing North Atlantic Scallop برای PC

پارسی گیم 21 مرداد 1400 5 دیدگاه
6,702 بازدید

دانلود بازی Fishing North Atlantic Scallop برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند و شاهد تغییرات زیادی در زمینه گرافیکی و گیم پلی هستیم. تابه‌حال شبیه‌سازهای زیادی از مشاغل و کارهای مختلف مشاهده کرده‌ایم و برای نمونه به کنترل بیمارستان‌ها پرداخته‌ایم یا زندان‌ها را طراحی کرده‌ایم. بازی Fishing: North Atlantic شمارا در نقش یک ماهی گیر حرفه‌ای به قطب شمال می‌برد. ماهی گیری یکی از اولین مشاغل بشری به شما می‌رود که در طول تاریخ پیشرفت بسیار زیادی داشته است. قرار نیست با یک قایق ساده وارد اقیانوس سرد شمالی شوید و بلکه از آخرین تجهیزات موجود برای به دام انداختن ماهی‌ها و به دست آوردن سود استفاده خواهید کرد. استودیو Misc Games شمارا دعوت به ماهی گیری در دریای شمال و گشتن برای گنجینه‌های نهان می‌کند.

Fishing North Atlantic Scallop
در این بسته الحاقی ماهیگیری را در اقیانوس اطلس شمالی تجربه کنید.این منطقه به دلیل آبزیان متعددی که دارد معروف است و انواع ماهی‌ها و خرچنگ‌ها را در آن می‌توانید صید کنید.برای صید ماهی این بار باید مینی گیم جدیدی را که به کنترل جرثقیل قایق شما ارتباط دارد را بازی کرده تا موفق شوید.همچنین 3 قایق جدید هم برای شروع ماجراجویی شما در این منطقه به بازی اضافه ‌شده است تا تنوع بیشتری در دسترس داشته باشید.

بازی Fishing: North Atlantic مناسب افرادی است که عاشق دریا و ماهی گیری هستند و مایل به گذران زندگی در شهرهای ساحلی هستند. خبری از اکشن و فعالیت‌های سریع نیست و یک ماهی گیر باید صبر زیادی برای فرارسیدن به موقعیت مناسب داشته باشد. شما کار را با یک کشتی کوچک شروع می‌کنید و برای آن یک اسم انتخاب می‌کنید و سپس به ماهی گیری خواهید پرداخت و آن را در بازار به فروش خواهید رساند. افزایش درآمد، فرصت مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا کشتی خود را ارتقاء دهید و با تجهیزات بهتری به قلب اقیانوس بزنید. بازی یک سری مراحل تمرینی برای افرادی که با ماهی گیری آشنا نیستند آماده کرده و تمامی جزئیات را از آن‌ها خواهید فهمید. این بازی فیزیک بسیار دقیقی دارد و ازنظر دریانوردی، یکی از بازی‌های کاملاً نزدیک به واقعیت به‌حساب می‌آید.

دریا و اقیانوس همیشه آرام نیست و گاهی اوقات می‌تواند آن روی طوفانی‌اش را به شما نشان دهد و اوقاتتان را تلخ کند. امواج مهیب، ممکن است کشتی شمارا به خطر بیندازند و شمارا به قدم اول برگرداند. تمامی خطرات و اتفاقاتی که ممکن است در طی فرایند ماهی گیری برای شما پیش بیاید در بازی Fishing: North Atlantic شبیه‌سازی‌شده است. انواع و اقسام ماهی‌ها در بازی وجود دارند که روش شکار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. حرکت به سمت بندر و فروش ماهی‌ها یکی از بخش‌های دیگر بازی است که مانند واقعیت شبیه‌سازی‌شده و حتی می‌توانید برای گسترش کسب‌وکار خود، وام بگیرید و تجهیزات تازه‌ای خریداری کنید. اگر از عاشقان بازی‌های شبیه‌ساز هستید و می‌خواهید ماهی گیری به‌صورت حرفه‌ای را تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید. در این سبک، American Truck Simulator و Cities Skylines را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Fishing North Atlantic Scallop با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit
Processor: 3 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 2 GB VRAM (Nvidia Geforce GTX 750 or better or comparable AMD card)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-Core Processor with 3 GHz or better recommended
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 12 compatible graphics card with 3 GB+ RAM (Nvidia Geforce GTX 1060 or better or comparable AMD card)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The sequel to the popular simulation game Fishing: Barents Sea invites you to put on your captain’s hat once again: Explore the large ocean of Nova Scotia, try your hand at entirely new fishing methods and enjoy a huge range of highly detailed ships in the commercial fishing simulator Fishing: North Atlantic. Discover majestic world of Canadian Nova Scotia while admiring the vast diversity of ocean life. Explore the fishing zones with upgradable ships and gear as you progress in your career.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    پرهام

    مهمان

    بازی جذابه. خوبه اینترنت دادم.
    دوستان من براتون یه پیشنهاد دارم :/
    هر کس همراه اول داره این کد رو بزنه برای دانلود خوبه بهتون اینترنت نامحدودع 30 روزه 🙂
    از 1 تا 11 صبح هست قیمت هم 19900 تومن هست که عالیع
    ممنون از سایت خوب
    اها راستی کد
    33232#*100*

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشید بازی الان یعنی کرک شده و میشه افلاین بازی کرد یا باید سیدی کی بخریم تا بتونیم بازی کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد حسین

      پشتیبانی

      کرک شده

  • Avatar

    amin

    مهمان

    سلام ببخشید میشه فایل نصبی بازی رو در یک پات قرار بدین چون موقع نصب بازی شاید یکی از پارت ها جا بیفته و زمان زیادی برا ی فهمیدن مشکل سرف بشه مرسی از سایت خوبتون که بازی های جدید و با اخرین ابدیت رو قرا میده

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Siavash در پاسخ به amin

      مهمان

      درود دوست عزیز امکان این کار برای فایل هایه سنکین شبیه این بازی نیست چرا که فایل ها به صورت فشرده روی بستر اینترنت قابل بارگذاری هستن و قرار دادن و دانلود کردن یه فایل چند ده گیگ جدا از مشکلاتی نظیر قطعی اینترنت حین دانلود ” برای دوستانی که از دانلود منیجر استفاده نمیکنن ” مشکلات مهم تری مثل خرابی هایه احتمالی رو داره به صورتی که اگر یکی از فایل ها خراب باشه سایت میتونه همون پارت رو تعویض کنه و شما فقط یک تا چهار گیگ ” نسبت به سایتی که دانلود میکنید ” اینترنت از دست دادید نه حجم زیادی رو …
      و این تازه گوشه کوچکی از مشکلات قرار دادن فایل هایه نصبی به صورت یکجا هست