دانلود بازی Cozy Grove برای PC
دانلود بازی Cozy Grove برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cozy Grove برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1400 2 دیدگاه
5,689 بازدید

دانلود بازی Cozy Grove برای کامپیوتر

شاهد این اتفاق هستیم که هرروز بازی‌های ویدیویی بیشتری در سبک شبیه‌سازی‌های مختلف عرضه می‌شوند. گویی این سبک محبوبیت روزافزونی دارد و طرفداران بسیاری را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است. یکی از موفق‌ترین بازی شبیه‌ساز زندگی Animal Crossing بود که به ما نشان داد در دنیایی ساده و کارتونی تا چه اندازه می‌توان سرگرم شد و به گیم پلی بازی عمق بخشید. بازی Cozy Grove از استودیو Spry Fox عنوانی مشابه Animal Crossing است که گرافیکی دوبعدی داشته و شما را در نقش محافظ ارواح راهی جزیره‌ای نفرین‌شده و مرموز می‌کند.

گیم پلی و سبک بازی درصورتی‌که Animal Crossing را تجربه کرده باشید کاملاً برای شما آشنا است و به‌طور خلاصه به گشت‌وگذار در جزیره، یافتن منابع ضروری موردنیاز و ساخت‌وساز و بهبود تجهیزات خود برای بقا خلاصه می‌شود. در کنار این فعالیت‌ها مأموریت‌های مختلفی را نیز از طرف ساکنان جزیره بر عهده شما قرار خواهد گرفت که هرکدام سرگرم‌کننده بوده و هر روز مأموریتی متفاوت انتظار شما را خواهد کشید. ساکنان جزیره که درواقع ارواحی هستند که در آنجا اسیرشده‌اند و با انجام کارهای آن‌ها، جزیره را دوباره زنده خواهید کرد. هر چه مأموریت‌های بیشتری را در جزیره انجام دهید، شکل بی‌رنگ و بی‌روح جزیره تغییر می‌کند و به دنیایی رنگارنگ زیبا تبدیل‌شده تا نتایج زحمات شما را در این قالب به شما نشان دهد.

وجود سیستم ساخت‌وساز مناسب و فعالیت‌های جانبی دیگر مانند ماهی گیری، جمع‌آوری چوب از جنگل و … در بازی عمق گیم پلی را بیشتر کرده و در کنار مأموریت‌های متنوعی که در جزیره انجام می‌دهید تجربه سرگرم‌کننده‌ای را برای شما فراهم آورده تا وقت خود را در آن سپری کنید و از ماجراجویی در جزیره مرموز لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Animal Crossing و Stardew Valley را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cozy Grove با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2.5 GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 3.0 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 10 Series or AMD Radeon RX 500 Series
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Cozy Grove, a life-sim game about camping on a haunted, ever-changing island. As a Spirit Scout, you’ll wander the island’s forest each day, finding new hidden secrets and helping soothe the local ghosts. With a little time and a lot of crafting, you’ll bring color and joy back to Cozy Grove!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ata

    مهمان

    سلام رم 4 و گرافیک 9500 GT 1GBو ویندوز 7 میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ata

      پشتیبانی

      خیر