بازی Steelrising
یحیی رحیمی

مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی Steelrising

یحیی رحیمی 18 شهریور 1401 بدون دیدگاه
435 بازدید

بازی Steelrising از آثار جدید شرکت فرانسوی Nacon به نسخه‌ای متفاوت از انقلاب فرانسه می‌پردازد و بازی‌کنان با کنترل شخصیت رباتیک بنام Aegis در مقابل ارتش رباتیک پادشاه لویی شانزدهم خواهند ایستاد. بازی استیل‌رایزینگ امروز منتشر شده و ممکن است بخواهید قبل از شروع به تغییر انقلاب فرانسه و نابودی پادشاهی، مدت زمان لازم برای تمام کردن را بدانید. در این مطلب به زمان مورد نیاز Steelrising خواهیم پرداخت.

نکته مهم در مورد بازی Steelrising، سبک مبارزه و جنگیدن است. توسعه‌دهندگان از سری سولز الهام گرفته‌اند و در نتیجه مبارزاتی سخت و دشوار تجربه خواهید کرد. این به سطح مهارت شما در مبارزه بستگی دارد و اینکه چقدر بتوانید دشمنان را سریع حذف کنید. همچنین محتوای جانبی نیز بخشی از بازی است و دریافت تمامی تروفی و اچیومنت‌ها هم کار ساده‌ای نیست و وقت زیادی لازم دارد. برای همین است که نمی‌توان این اثر را به چشم یک بازی کوتاه نگاه کرد.

زمان مورد نیاز Steelrising

زمان مورد نیاز Steelrising

درصورتی‌که تنها بخواهید روی داستان تمرکز کنید و کمپین اصلی را پیش ببرید، پانزده ساعت زمان کافی خواهد بود. در این زمان می‌توانید با دشمنان متفاوتی بجنگید، باس‌های مختلفی را شکست دهید و در نهایت تیتراژ پایانی بازی را ببینید. از این لحاظ باید گفت که با یک سولزلایک کوتاه روبه‌رو هستیم، اما بدین معنی نیست که بازی تنها پانزده ساعت محتوا دارد و بلکه دیدن تمامی جنبه‌های بازی حدود دو برابر زمان نیاز دارد.

در صورتی که بخواهید محتوای جانبی بازی را ببینید، زمان مورد نیاز Steelrising به 30 ساعت افزایش پیدا می‌کنید. در این مدت می‌توانید تمامی مأموریت‌های فرعی را تمام کنید و اکثر آیتم‌های موجود در بازی را هم جمع‌آوری کنید. تروفی‌های مختلفی در مورد سیستم جنگیدن بازی وجود دارد و در صورتی که سولز پلیر حرفه‌ای باشید، همان ابتدا می‌توانید اکثر تروفی‌ها را کسب کنید. در غیر این صورت باید زمان بیشتری برای آن کنار بگذارید.

  1. زمان مورد نیاز برای تمام کردن داستان: 15 ساعت
  2. زمان مورد نیاز برای دریافت تمامی تروفی‌ها: 30 ساعت

بازی استیل‌رایزینگ از حالت کمکی (Assist Mode) پشتیبانی می‌کند. این حالت برای افرادی در نظر گرفته که تاب تحمل درجه سختی را ندارند و می‌خواهند بازی زودتر به پایان برسد. حالت کمکی باعث می‌شود تا داستان بازی را بدون نیاز به یادگرفتن تمامی جنبه‌های سیستم مبارزه متوجه شوید. دقت کنید که تروفی‌ها در حالت کمکی فعال نمی‌شوند و اگر می‌خواهید بازی را پلت کنید، سراغ این حالت نروید.

بازی قبلی استودیو Spiders بنام GreedFall که در سال 2019 منتشر شد، دارای داستانی 25 ساعته بود و زمان مورد نیاز Steelrising هم در همین حول‌وحوش قرار دارد. می‌توانید از طریق پارسی گیم به دانلود Steelrising برای کامپیوتر بپردازید. نسخه PS5 و Xbox Series ای عنوان هم منتشر شده است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.