بازی Steelrising
یحیی رحیمی

انتشار بازی Steelrising تا سپتامبر به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 24 فروردین 1401 بدون دیدگاه
306 بازدید

زمان انتشار بازی Steelrising از عناوین اکشن نقش آفرینی فانتزی که قرار است برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم منتشر شود تا هشتم سپتامبر (17 شهریور) به تاخیر افتاد. ناشر بازی خود را برای ماه خرداد آماده می‌کرد؛ اما استودیو توسعه‌دهنده هنوز آماده انتشار رسمی نیست و بازی نیازمند توسعه بیشتر است.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از گیم اینفورمر، تاریخ انتشار نهایی بازی Steelrising روز هفده شهریور خواهد بود. استودیو همچنین شش دقیقه از روند این بازی اکشن نقش‌آفرینی را منتشر کرده است که شامل توضیحاتی از سوی مدیرعامل و مؤسس استودیو Spiders و نویسنده ارشد بازی است. این تریلر، گوشه‌های تازه‌ای از جهان تاریک و خیالی بازی را نمایش می‌دهد و به نظر می‌رسد که طراحی این جهان از عناوین سولز الهام گرفته شده است.

بنابر توضیحات صفحه استیم بازی، داستان Steelrising در شهر پاریس و سال 1789 میلادی صورت می‌گیرد. انقلاب کبیر فرانسه توسط لویی پانزدهم پس زده شده است و او با ارتشی از ربات‌های مکانیکی به دنبال سرکوب انقلابیون است. در سوی مقابل، یک مهندس خبره به نام Aegis قرار دارد که می‌تواند تاریخ را برای همیشه رقم زند. مبارزات بازی ترکیبی از حرکات سرعتی و دفاع است و همچنین المان‌های نقش‌آفرینی، عمق دوچندانی به داستان و گیم پلی بخشیده‌اند.

تاخیر زمان انتشار Steelrising

زمان انتشار Steelrising

استودیو در مورد تاخیر بازی Steelrising نوشته است؛ «می‌دانیم که تعدادی از شما مشتاق تجربه بازی هستید و می‌خواهیم بگوییم که ما بهترین تجربه ممکن را در روز انتشار برای شما می‌سازیم». استودیو Spiders مدت‌هاست روی این بازی جدید کار می‌کند و سال گذشته اعلام کرد که انتشار بازی قطعاً در ژوئن 2022 رخ می‌دهد. با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط گیم‌اینفورمر و صفحه توییتر استودیو، انتشار استیل رایزینگ در تاریخ هشتم سپتامبر رخ می‌دهد.

اگر به صفحه استیم بازی نگاه کنید، خواهید دید که دسامبر 2022 به‌عنوان زمان انتشار اعلام شده است؛ هرچند این تاریخ ممکن است اتفاقی باشد. گفتنی است ناشر بازی به نام شرکت Nacon هنوز هیچ بیانیه مطبوعاتی در مورد زمان انتشار دقیق بازی Steelrising منتشر نکرده است و ممکن است این تاریخ، بار دیگر تغییر پیدا کند. شرکت ناکون دیروز از بازی Hell is US رونمایی کرد که اثری در ژانر اکشن ماجراجویی با المان‌های جدید است.

گفتنی است بازی Steelrising برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.