Call-of-Duty-Warzone-Mobile
یحیی رحیمی

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 18 شهریور 1401 28 دیدگاه
33,217 بازدید

شرکت اکتیویژن مدتی پیش از پروژه Aurora خبر داد که نسخه موبایل بازی Warzone به‌حساب می‌آید. در حالی که تا امروز اسم رسمی بازی مشخص نبود و اطلاعاتی از آن اعلام نشده بود، اکتیویژن بالاخره اسم بازی را تائید کرد. کالاف دیوتی وارزون موبایل به‌عنوان آینده بازی Call of Duty Mobile معرفی شد و شاهد انتشار اولین تیزر رسمی بودیم. بازی جدید قرار است پلتفرمی نو برای نسخه‌های موبایل کالاف دیوتی باشد.

به گزارش پارسی گیم، کالاف دیوتی وارزون موبایل اسم رسمی بازی است که به‌عنوان پروژه Aurora شناخته می‌شود. بازی جدید حاصل همکاری چهار استودیو مختلف اکتیویژن است. استودیو شانگهای اکتیویژن، دیجیتال لجندز، Beenox و Solid State به‌صورت هم‌زمان روی بازی Call of Duty Warzone Mobile کار کرده‌اند و امیدوارند که بتوانند بازی باکیفیتی به دست طرفداران این سری و بازی موبایل برسانند. اکتیویژن در ادامه اولین تیزر رسمی بازی را منتشر کرد.

Call-of-Duty-Warzone-Mobile

کالاف دیوتی وارزون موبایل در راه است

وارزون موبایل برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود و به‌عنوان نسخه موبایل بازی Call of Duty Warzone عمل خواهد کرد. در حالی که کالاف دیوتی موبایل از بخش بتل رویال پشتیبانی می‌کند، اکتیویژن تصمیم گرفته تا تجربه منحصر به فردی را توسط بازی جدید ارائه دهد. کالاف دیوتی وارزون موبایل به‌طور کامل روی جنبه بتل رویال تمرکز می‌کند و خبری از حالت چندنفره نیست. محبوبیت وارزون باعث شده تا اکتیویژن نسبت به موفقیت این بازی خوش‌بین باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، هر مسابقه شامل 120 بازی‌کننده خواهد بود و تنها مسابقات بتل رویال در دسترس است. نکته قابل‌توجه، اتصال حساب موبایل به نسخه کامپیوتر و کنسول است. به‌عبارتی‌دیگر، یک حساب کاربری برای تجربه بازی موبایل کافی است و می‌توانید ادامه بازی را از کامپیوتر یا کنسول خود ادامه دهید. اکتیویژن هنوز توضیحات دقیقی در این مورد منتشر نکرده است. پیش ثبت‌نام برای دریافت نسخه آزمایشی به‌زودی شروع خواهد شد.

وب‌سایت رسمی بازی آغاز به کار کرده و در حال حاضر اطلاعات اندکی در این وب‌سایت موجود است. استودیو توسعه‌دهنده می‌گوید که روز پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) از تمامی جنبه‌های بازی رونمایی خواهد شد. این روز مصادف با رویداد Call of Duty Next است که گیم پلی Modern Warfare II نیز پخش خواهد شد. طبق جزئیات موجود، نسخه موبایل کالاف دیوتی وارزون موبایل با نسخه کامپیوتر متصل خواهد بود و تجربه‌ای بسیار مشابه با وارزون اصلی توسط موبایل ارائه خواهد شد.

کالاف دیوتی وارزون موبایل

ویدیوهای مختلفی از Call of Duty Warzone Mobile در ماه‌های اخیر منتشر شد و به‌زودی می‌توانیم نگاهی نزدیک به آن بیندازیم. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    جابر موزونی

    مهمان

    من حتماً نصب و بازی خواهم کرد، اما نمیدونم با اکانتی که در کال آف دارم چه کنم ! چند میلیون خرجش کردم ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Amir در پاسخ به جابر موزونی

      مهمان

      من از این بازی تا حدودی خبر دارم اکانت ها را میشه انتقال داد ولی بعضی اسکین ها و گان ها و کیل افکت های گان لجند یا متیک هم منتقل نمی شود لگ بازی مثل لگ بازی مولتی کالاف هست و با کمترین دیوایس که کالاف بالا میاره میشه بازی کرد من خودم به شخصه حتما نصب میکنم فقط منتظرم زود تر بتونیم بازی کنیم

    • Avatar

      H در پاسخ به جابر موزونی

      مهمان

      بده من?

  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    تکلیف من که هردو رو (چند نفره و بتل رویال )دوست دارم چیه?????? کسی با فکر ما هم هست ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سندی

    مهمان

    امیدوارم کراس پلی پلی باشه چون موبایل گیمر ها با استفاده از تاچ و ژیرو میتونن حتی بهتر از پی سی پلیر ها عمل کنن
    کراس پلی صرفا باعث دردسر گیمر های کنسول میشه که هدف گیریشون واقعا سخته

    بازی فورتنایت همین الانش هم کراس پلی داره و بهترین پلیر هاش پلیرای موبایلی هستن و در مرحله بعدی پی سی پلیر ها هستن و ضعیف تریناشونم با کنسول بازی میکنن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدی در پاسخ به سندی

      مهمان

      بنظرم ممکن نیست که بشه وارزون رو کراسپلی کنن همین الان هم واقعا زور موبایل پلیر ها توی کالاف موبایل به پی سی پلیرها که با شبیه ساز بازی میکنن نمیرسه البته میتونن با تقویت ایم اسیست و چنتا کار دیگه قدرتشون رو برابر کنن

  • Avatar

    آرش

    مهمان

    کالاف بازی عالی هستش. گرافیکش. گاناش. اسکیناش. خیلی خفنه کالاف بهترین بازی جهان??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      gggds در پاسخ به آرش

      مهمان

      دروغ میگی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه