بازی Call of Duty Modern Warfare 3
علیرضا نظری

ساخت ریمستر کمپین Modern Warfare 3 تکمیل شده است

علیرضا نظری 13 شهریور 1401 بدون دیدگاه
846 بازدید

بر اساس اطلاعات بدست آمده، مراحل توسعه ریمستر کمپین Modern Warfare 3 اتمام یافته است. پیش از این، اکتیویژن شایعاتی مبنی بر انتشار ریمستر Modern Warfare 3 را رد کرده بود، اما به تازگی یکی از افشاگران برجسته کالاف دیوتی ادعا می‌کند که ریمستر کمپین Modern Warfare 3 ساخته شده و اکتیویژن منتظر فرصتی مناسب برای انتشار آن است.

این خبر توسط TheGhostOfHope منتشر شده، که در گذشته جزئیات گوناگونی را از بازی کالاف دیوتی به درستی افشا کرده است. همچنین سال گذشته، CharlieIntel در گزارشی از صحبت با اکتیویژن، در رابطه با امکان عرضه‌ی ریمستر کمپین Modern Warfare 3 سوال شده بود که Activision در پاسخ به آن گفت: «نسخه‌ی بازسازی شده از کمپین و یا بخش چندنفره مدرن وارفر 3 وجود ندارد و هرگونه گزارش در این رابطه نادرست است.» لازم به ذکر است، اکتیویژن اگر برنامه‌ی قاطعی در مورد انتشار نسخه ریمستر مدرن وارفر 3 نداشته باشد، به هیچ عنوان آن را تایید نمی‌کند. به گفته منبع خبری Hope، اینکه ساخت نسخه ریمستر این عنوان کنسل شده یا عرضه نخواهد شد، اشتباه است و در عوض این بازی منتظر زمان مناسب برای انتشار است.

با توجه به سابقه اکتیویژن در ریمستر کردن عناوین قبلی کالاف دیوتی در سری مدرن وارفر، این بار نیز ساخت ریمستر کمپین Modern Warfare 3 دور از ذهن نیست. به طوری که در سال 2017، نسخه ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare در کنار Infinite Warfare منتشر شد و حتی دارای یک حالت چندنفره کاملا جذاب و کارآمد بود. 3 سال پس از آن نیز، اکتیویژن با انتشار ریمستر کمپین Modern Warfare 2، همه را شگفت زده کرد، اگرچه بخش چندنفره در نسخه ریمستر وجود نداشت، اما طرفداران به شدت مشتاق بودند که یکبار دیگر بخش کمپین را در حالت ریمستر تجربه کنند.

ریمستر کمپین Modern Warfare 3

ریمستر کمپین Modern Warfare 3

این اطلاعات را همچنان به عنوان شایعه می‌توان پذیرفت، با این حال کانال یوتیوب TheGamingRevolution ویدیویی را منتشر کرده که در آن بیشتر راجع به شایعات پیرامون نسخه ریمستر کمپین Modern Warfare 3 توضیح داده است. طبق اطلاعات بدست آمده، مراحل توسعه این نسخه از بازی در کنار ریمستر مدرن وارفر 2 پایان یافته است؛ ابتدا قرار بود که در سال 2018 به همراه ریمستر Modern Warfare 2 منتشر شود اما به دلیل تیراندازی در فرودگاه دالاس متوقف شده است. به همین دلیل اکتیویژن تصمیم گرفته است تا ریمستر کمپین Modern Warfare 3 را در زمانی مناسب منتشر کند.

در ادامه این کانال یوتیوب اعلام داشته است که موتور گرافیکی این نسخه از بازی، به مانند دو نسخه قبلی مدرن وارفر خواهد بود و تغییرات جزئی در بخش مبارزات را شامل می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت، انتشار ریمستر Modern Warfare 3، فقط دارای بخش کمپین است و حالت چندنفره در بازی وجود نخواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد این نسخه از بازی، به مانند ریمستر Modern Warfare 2 عمل می‌کند و ابتدا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و یک ماه پس از آن، برای کامپیوتر‌های خانگی عرضه می‌شود.

همین‌طور که گفته شد، زمان انتشار بازی ریمستر Modern Warfare 3 مشخص نیست. اما با توجه به میزان محبوبیت ریمستر مدرن وارفر 2 در بین بازیکنان، می‌توانیم منتظر خبر‌های رسمی از سوی اکتیویژن، در آینده نه چندان دور باشیم. از طرفی هم برای بازی‌های Call of Duty 4: Modern Warfare و Call of Duty: Modern Warfare 2، یک نسخه ریمستر از آن‌ها منتشر شده، به همین دلیل اکتیویژن به احتمال زیاد، قسمت آخر این سری را بازسازی کرده و این سه‌گانه جذاب را تکمیل می‌کند.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.