modern warfare 3
یحیی رحیمی

شایعه: Modern Warfare 3 Remastered یک ماه در انحصار PS4 خواهد بود

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
779 بازدید

ماه های اخیر برای توسعه دهندگان سری بازی Call of Duty فوق العاده شلوغ و پرکار بوده است. از سویی فصل جدید Modern Warfare توسعه یافته است و در سوی دیگر نیز Warzone و البته عرضه غافل گیرانه بازی Modern Warfare 2 Remastered. به نظر می رسد که Activision می خواهد به این روند خود ادامه دهد و شایعاتی از عرضه نسخه سوم بازی جنگ مدرن نیز منتشر شده است.

TheGamingRevolution که مدت زیادی است به افشای اطلاعاتی از بازی ندای وظیفه می پردازد. اخیرا یک ویدیو به اشتراک گذاشته است و گفته است که توسعه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered در دست انجام است. بر اساس صحبت های او، ریمستر این بازی مدت زیادی است که شروع شده است و حتی قرار بوده که قبل از 2018 بیرون بیاید اما به دلیل تیراندازی در شهر دالاس آمریکا متوقف شده است.

ریمستر این بازی نیز با استفاده از همان موتوری انجام گرفته است که دو نسخه دیگر سری جنگ مدرن را هم ریمستر کرده است. این فرد در ادامه ادعا کرده است که تنها بخش داستانی این بازی ریمستر می شود و بخش آنلاین آن به دلیل بازی های جدید در دستور کار نیست. با توجه به قراردادی که میان Activision و سونی در سال 2016 امضا شده است، عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered یک ماه تحت انحصار سونی خواهد بود و بعد از آن روی پلتفرم های دیگر منتشر خواهد شد.

مانند همیشه بهتر است این شایعه را جدی نگیرید و به دید یک گمانه زنی به آن نگاه کنید. Activision سابقه زیادی در لو رفتن بازی های جدیدش دارد و با توجه به آن‌ها، بعید نیست که به زودی اطلاعاتی از این بازی دریافت کنیم. همین چند هفته پیش شایعه ای از بازسازی Black Ops 1 نیز منتشر شده بود. پس منتظر خبرهای جدید باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.