بازی Halo Infinite
یحیی رحیمی

هر مسابقه آنلاین Halo Infinite یک گیگابایت اینترنت مصرف می‌کند

یحیی رحیمی 2 مرداد 1401 2 دیدگاه
228 بازدید

استودیو 343 Industries در حال بررسی ایراد تازه‌ای است که باعث می‌شود تا هر مسابقه آنلاین Halo Infinite حدود یک گیگابایت اینترنت مصرف کند و میزان زیادی از اطلاعات در بخش چندنفره دانلود شوند. این ایراد توسط یکی از کاربران توییتر فاش شد و وی نوشت که هر بازی، 305 تا 900 مگابایت از دیتا او مصرف کرده است. این اخطار باعث شد تا بسیاری از بازی‌کنان نسبت به میزان مصرف اینترنت Halo Infinite نگران شوند.

پس از این توییت بود که کاربران دیگری نیز به‌صف معترضان پیوستند و نوشتند که حتی یک گیگابایت نیز در تنها یک مسابقه مصرف شده و این در حالی است که بازی‌های آنلاین به‌صورت متوسط کمتر از صد مگابایت مصرف می‌کنند. افرادی که چندین ساعت پشت سر هم به تجربه بخش‌ آنلاین هیلو اینفینیت پرداخته‌اند؛ حجم زیادی از دست داده‌اند. بخش پشتیبانی بازی Halo در توییتر به گزارش‌ها واکنش نشان داد و قول برطرف کردن مشکل را داد.

صفحه Halo Support نوشت که تیم آن‌ها در حال بررسی گزارش دانلود بیش از حد در مسابقات چندنفره است و این مشکل قرار است در آپدیت ماه اوت حل شود. استودیو از انتشار مطلب تازه‌ای در وبلاگ هیلو خبر داد که جزئیات کامل را در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد. بیان این مسئله باعث شد تا بازی‌کنان دست به کار شوند و مشکلات اساسی بازی را گوشزد کنند که هنوز برطرف نشده‌اند. یکی از کاربران توییتر نوشت: «بازی شما برای بعضی از افراد غیرقابل تجربه شده، زیرا که نمی‌توانند از لحاظ مالی میزان مصرف اینترنت بازی را پوشش دهند».

میزان مصرف اینترنت Halo Infinite

میزان مصرف اینترنت Halo Infinite

کاربر دیگری با نام Piotr نوشت که آیا مصرف اینترنت Halo Infinite مشکل جدی نیست که باید سریعاً رفع شود؟‌ این کاربر دلیل انتشار آپدیت در ماه اوت را درک نمی‌کند و این ایراد می‌تواند به تعداد بازی‌کنان آنلاین ضربه بزند. مشکل مصرف اینترنت بازی تنها در کامپیوتر گزارش نشده و بلکه نسخه ایکس باکس نیز دارای همین مشکلات است و میزان داده‌ بیش از حد دانلود می‌شود. این کاربر در ادامه افزود که تنها انجام چالش‌های هفتگی می‌تواند میزان اینترنت برای یک ماه را تمام کند. کاربر دیگری نوشت که اگر هیلو پول اینترنت را می‌دهد؛ هر زمان که می‌خواهید این مشکل را برطرف کنید.

پیام بخش پشتیبانی هیلو باعث عصبانیت طرفداران شده است و مشخص نیست که مشکل به‌زودی رفع می‌شود یا خیر؟ فاکتورهای مهمی در میزان مصرف اینترنت Halo Infinite دخیل هستند. عده‌ای می‌گویند که مشکل از پهنای باند اینترنت نیست و عده‌ای نیز می‌گویند که بازی، ویدیو مسابقه را ذخیره می‌کند تا دوباره آن را تماشا کرد. ذخیره ویدیو مسابقه می‌تواند حدود یک گیگابایت اینترنت هم مصرف کند.

بازی هیلو اینفینیت در حال حاضر از مشکلات دیگری هم رنج می‌برد. قطع شدن سرورها و عدم ثبت تعدادی از حرکات به دلیل آنکه سرور فکر می‌کند بازی‌کننده در مکان‌های مختلفی به‌صورت هم‌زمان حضور دارد؛ ایرادات بزرگی هستند. حالت کوآپ Halo Infinite نیز هنوز آماده نشده و حتی امکان تجربه دوباره مراحل نیز پس از تکمیل وجود ندارد. بازی شما چه مقدار اینترنت مصرف می‌کند؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    الان یک‌ سال از این مشکل مصرف زیاد اینترنت گذشته درستش کردن؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      بله خیلی وقته درست شده.