The Last of Us Part 1
سارا هابطی

تغییرات گیم پلی The Last of Us Part 1 مشخص شد

سارا هابطی 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
766 بازدید

استودیو ناتی‌داگ در پستی در بلاگ رسمی خود از تفاوت و تغییرات گیم پلی The Last of Us Part 1 نسبت به نسخه ریمستر آن خبر داد و در طی آخرین تلاش توسعه‌دهندگان برای بازاریابی و تبلیغ از بازی به ماهیت اصلی بازسازی آن اشاره می‌کند. تنها سه روز تا عرضه بازی The Last of Us Part 1 مانده و توسعه‌دهندگان جزئیات بیش‌تری از این عنوان را در اختیار طرفداران قرار دادند. این جزئیات بیش‌تر در پست وبلاگ پلی استیشن به انتشار درآمده است.

براساس آخرین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان ناتی داگ از بهبود چهره‌ی کاراکترها، انیمیشن‌ها، بهبود یافتن بافت‌ها، تکسچرها و موارد دیگر خبر دادند و همچنین مدعی شدند که گیم پلی بازی نسبت به نسخه ریمستر بسیار تفاوت پیدا کرده و بیش‌تر می‌توان آن را با نسخه دوم مقایسه کرد. در این پست اشاره‌هایی به تغییرات گیم پلی شد و عکس و نمایش‌هایی از آن‌ به اشتراک گذاشته شده و طرفداران می‌توانند به راحتی تفاوت‌های نسخه ریمستر را با ریمیک مشاهده کنند.

برساس صحبت‌های کارگردان نسخه ریمیک بازی The Last of Us Part 1، آن‌ها برخی از بخش‌ها و آیتم‌های بازی را دوباره بازسازی کردند تا واقعی‌تر و بهتر در بازی به نمایش دربیایند. براساس اطلاعات پست وبلاگ پلی استیشن خبرهای زیادی در رابطه با مبارزات موجود در گیم پلی به دست رسیده که نشان از طراحی دوباره هوش مصنوعی می‌دهد. پس با این نتیجه می‌توان به هوش مصنوعی الی در مبارزات امیدوار ماند، زیرا در نسخه ریمستر هوش مصنوعی دشمنان و همینطور الی پایین بود (زمانی که شخصیت الی از جلوی دشمنان عبور می‌کرد، آن‌ها او را نمی‌دیدند).

گیم پلی The Last of Us Part 1

تغییرات گیم پلی The Last of Us Part 1

بنا به گفته‌ی سازندگان در گذشته بازی ریمستر نمی‌توانست به خاطر محدودیت موجود در سخت افزار کنسول PS3 به بالاترین حد فریم ریت برسد، اما خوشبختانه کنسول PS5 دست آن‌ها را در توسعه باز گذاشته و حال طرفداران می‌توانند با فریم ریت بالا در پلی استیشن 5 به تجربه بازی بپردازند. این قابلیت نشان از سخت افزار قدرتمند کنسول PS5 می‌دهد.

ریمیک لست آو آس در مراسم Summer Game Fest سال 2022 معرفی شد و موجب هیجان طرفداران گردید، اما با توجه به گیم پلی و محتوای بازی مخالفت‌هایی از سمت برخی از کاربران بنا به اضافه نشدن محتوای جدید و قیمت بالای 70 دلار بیان شد. با این حال عنوان The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲ سپتامبر 2022 (۱۱ شهریور 1401) برای PS5 عرضه می‌شود و همچنین نسخه پی سی آن نیز در دست توسعه است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ریمیک عنوان لست آف آس با وجود این تغییرات ارزش 70 دلار را دارد یا خیر؟

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.