دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC
دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
2,798 بازدید

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی مستقل طی دهه اخیر به واسطه آثار خاصی مانند LIMBO و INSIDE وارد دوران جدیدی شدند. دیگر خبری از چالش‌های معمول و کلیشه‌ای نبود و شاهد این بودیم که روایت محیطی و طراحی خاص مراحل تبدیل به قلب تعدادی از بازی‌های مستقل شده بود. در ادامه شاهد بازی‌های مشابهی مانند Gris و Little Nightmares بودیم که از همان فرمول ساده سازی گیم پلی و افزایش اتمسفر محیطی استفاده می‌کنند. جدیدترین بازی در سبک ماجراجویی و پلتفرمر A Tale of Paper Refolded نام دارد.

بازی A Tale of Paper Refolded تجربه‌ای کوتاه و البته تأثیرگذار است که مدت‌ها پس از اتمام نیز با شما باقی خواهد ماند. با اینکه این بازی در زمینه گیم پلی و مکانیک‌های مختلفش مانند پلتفرمینگ و پازل‌ها، آن‌چنان حرفی برای گفتن ندارد، ولی این موضوع در طراحی فوق‌العاده محیط‌ها و البته داستان عاطفی بازی به شدت جبران شده است. همانند بازی‌های مثال زده شده، این عنوان نیز بر روی دیالوگ تمرکز نداشته و تمام داستان آن به وسیله ارتباط شخصیت اصلی با محیط درونش روایت خواهد شد.

در حالی که روایت بازی حداقل تا نیمی از راه کاملاً نامشخص است، کشف داستان از طریق نکات ظریف محیطی و گرافیکی منجر به واکنش احساسی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید می‌شود. معمایی که برای کشف این ماجرا پیش رویتان قرار می‌گیرد، از A Tale of Paper Refolded یکی از خاص‌ترین بازی‌های سال را به وجود آورده است. همچنین گرافیک و طراحی‌های بازی نیز به شدت زیبا و خیره کننده هستند و این پکیج را تکمیل می‌کنند. به همه گیمرها تجربه A Tale of Paper Refolded را توصیه می‌کنیم.

بازی A Tale of Paper Refolded عنوانی در سبک ماجراجویی و پلتفرمر است. شما کنترل شخصیت مرموزی را به دست گرفته و باید برای یافتن حقیقت‌ها، با وی به سفری خطرناک بروید. با اینکه گیم پلی بازی آن‌چنان چیز خاصی نیست، ولی داستان و تجربه نهایی، باعث شده که A Tale of Paper Refolded تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های سال شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های LIMBO و Little Nightmares را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: Intel CPU Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 3015 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: Intel CPU Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A Tale of Paper: Refolded is a puzzle-platformer that tells the story of Line, a magical character made of paper who can use origami to change its shape. Transform into a frog, a rocket, a bird and more as Line embarks on an emotional journey to fulfill the dream of its creator.
Can a dream transcend its owner? Follow the beautiful tale of Line, an endearing character formed from paper, in an atmospheric adventure where challenges and danger are waiting every step of the way.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.