کنسول Steam Deck 2
یحیی رحیمی

شرکت Valve به دنبال ساخت کنسول Steam Deck 2 است

یحیی رحیمی 5 شهریور 1401 بدون دیدگاه
163 بازدید

کنسول دستی استیم دک در طی ماه‌های اخیر جزو پرفروش‌ترین محصولات بازی بوده است و میزان فروش آن از سطح انتظار شرکت ولو (Valve) فراتر رفته است. Valve در واکنش به استقبال طرفداران و خریداران، خبر از ساخت نسل جدید این کنسول دستی داد. کنسول Steam Deck 2 با سخت‌افزار قوی‌تر و همچنین تغییرات اساسی ساخته می‌شود که تجربه کاربری را به‌طور کامل تغییر می‌دهد.

به گزارش پارسی گیم، شرکت ولو روز گذشته از یک کتابچه پنجاه صفحه‌ای در مورد کنسول استیم دک رونمایی کرد. این شرکت در بخشی از کتاب به نام «آینده: استیم‌ دک‌های بیشتر، SteamOS بیشتر» برنامه خود برای پشتیبانی از کنسول دستی مبتنی بر استیم را تا سال‌های آینده فاش کرده است و اینکه سخت‌افزار و همچنین نرم‌افزار جدید در سال‌های آتی توسعه داده می‌شوند.

طبق متن کتاب، شرکت Valve به ساخت مدل جدید Steam Deck با تغییرات بیشتر و بهبود سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌پردازد و در نهایت نسل تازه‌ای از این کنسول دستی را وارد بازار می‌کند. این شرکت می‌خواهد بازخورد مالکان کنسول را برای ساخت Steam Deck 2 در نظر بگیرد و تجربه‌ای کاملاً کاربر محور ارائه دهد. این بدین معنی است که مدل جدید با سلیقه بازیکنان و عاشقان کنسول‌های دستی همخوانی خواهد داشت و مدل کاربرپسندی را خواهیم دید.

ساخت Steam Deck 2

ساخت Steam Deck 2

ولو می‌گوید که استیم دک یک محصول چند نسلی است که مدل‌های مختلف از آن ساخته خواهند شد. در ادامه سیستم‌عامل استیم که مبتنی بر لینوکس است، آپدیت‌های بیشتری دریافت می‌کند و بهبود خواهد یافت. مدل جدید توانایی بیشتر از مدل فعلی خواهد داشت و طراحی آن به‌گونه‌ای خواهد بود که از پس برآورده کردن تمامی نیازهای بازیکنان برآید. به‌عبارتی‌دیگر، شاهد سخت‌افزار بهتری خواهیم بود که می‌تواند از پس بازی‌های جدید برآید. کنسول استیم دک می‌تواند اکثر بازی‌ کامپیوتر همانند God of War را بدون مشکل اجرا کند.

گیب نیوئل، مدیر Valve در گفتگویی که با رسانه IGN انجام شد؛ استقبال خریداران در هنگام عرضه را دلیل مناسبی برای تفکر در مورد آینده این محصول کرد و اینکه مدل جدید باید ساخته شود. استیم دک همچنان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در چارت هفتگی استیم به‌حساب می‌آید و ولو قول داده تا تولید این محصول را دو برابر کند. هدف از این کار، برآورده کردن میزان تقاضا و افزایش فروش کنسول است. کنسول Steam Deck محصول شگفت‌انگیزی به‌حساب می‌آید اما می‌تواند گاهی مشکل‌زا باشد و دارای ایراداتی است که نیاز به بررسی دارند. نظر شما در مورد این کنسول دستی چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.