بازی Total War
یحیی رحیمی

خالق Total War یک بازی اکشن سوم شخص می‌سازد

یحیی رحیمی 5 شهریور 1401 بدون دیدگاه
572 بازدید

استودیو Creative Assembly خالق سری بازی مشهور Total War مانند Shogun Total War در حال ساخت یک بازی اکشن سوم شخص است. بازی جدید این استودیو قرار است از عناوین استراتژی فاصله بگیرد و برای اولین بار در چند سال اخیر، شاهد اثری متفاوت با عناوین توتال وار و وارهمر باشیم.

بازی‌های مختلفی از سری توتال وار منتشر شده‌اند و Warhammer نیز جزو این سری است. تازه‌ترین بازی این فرانچایز به نام وارهمر 3 اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. پروژه جدید این استودیو در کنار دیگر آثار در حال ساخت از جمله Total War جدید و البته بازی آنلاین Hyenas قرار می‌گیرد که یک بازی تیراندازی چندنفره با ایده‌ای تازه است.

طبق اعلامیه رسمی استودیو، افرادی که تجربه کار روی بازی سوم شخص و همچنین مهارت لازم برای کار با موتور آنریل انجین 5‌ را دارند، می‌توانند درخواست همکاری بدهند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ماهیت بازی و اینکه با چه اثری روبه‌رو هستیم منتشر نشده است. Creative Assembly بیشتر به دلیل بازی‌های استراتژی شناخته می‌شود؛ اما قبلاً روی عناوین اکشن ماجراجویی نیز کار کرده است. بازی Alien Isolation اثری ترسناک بود که توسط این استودیو ساخته شد.

بازی Total War اکشن Creative Assembly

بازی اکشن خالق Total War

سؤال اصلی آن است که آیا با بازی کاملاً جدیدی سر و کار داریم یا اینکه این بازی در ادامه یک فرنچایز موجود ساخته می‌شود؛ متأسفانه اطلاعاتی بسیار کمی در این مورد موجود است. در کنار اینکه می‌دانیم با یک بازی اکشن سوم شخص روبه‌رو هستیم، هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست. در صورتی که طرفدار بازی استراتژی و سری توتال وار هستید، نیازی به نگرانی نیست؛ این استودیو همچنان روی این فرنچایز کار می‌کند و نسخه بعدی در حال ساخت است. تمرکز اصلی تیم روی نسخه‌های بعدی بازی خواهد بود.

طبق آگهی استخدامی، افراد مختلفی برای پست‌های کاری متفاوت جذب خواهند شد. فرصت‌های شغلی در بخش انیمیشن، طراحی، برنامه‌نویسی و بخش هنری نیازمند است. توسعه بازی در مراحل ابتدایی قرار دارد و طبق گفته خالق Total War، باید زمان بسیار زیادی تا انتشار اطلاعات و خبرهای جدید در مورد آن صبر کنیم. به نظر می‌رسد که تحقیقات اولیه به پایان رسیده و استودیو برای تولید آماده می‌شود.

تازه‌ترین بازی استودیو Creative Assembly به نام Total War: Warhammer III امتیازهای فوق‌العاده‌ای دریافت کرد. منتقد IGN به این بازی امتیاز 9 از 10 داد و بخش تک‌نفره را چالش‌برانگیز و بسیار مهیج نامید. کمپین بازی با روایتی چندلایه و همچنین شخصیت‌های عالی و دشمنان بی‌نظیر توانست با استقبال طرفداران روبه‌رو شود و نشان دهد که این استودیو همچنان یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های استراتژی است. پارسی گیم در مطلب کاملی به بهترین بازی‌های استراتژی در چند سال اخیر پرداخت که می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.