دانلود بازی Dicey Dungeons برای PC
دانلود بازی Dicey Dungeons برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dicey Dungeons برای PC

پارسی گیم 4 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,587 بازدید

دانلود بازی Dicey Dungeons برای کامپیوتر

ارائه ایده‌های نو در بازی‌های ویدیویی می‌تواند عنصر مهمی برای جذب مخاطب باشد. این موضوع به‌خصوص در بازی‌های مستقل که توسط استودیوهای کوچک ساخته می‌شوند قابل‌دسترس‌تر است. هر روز شاهد انواع بازی‌های جذاب و متفاوت مستقل هستیم که سوژه متفاوت و جدیدی را در سبک‌های مختلف به ما ارائه می‌دهند. بازی Dicey Dungeons از استودیو Terry Cavanagh عنوانی در سبک Roguelike بوده که در آن باید در نقش یک تاس بزرگ و زنده، ماجراجویی‌های جذابی را پشت سر بگذارید.

ماجراهای بازی در یک دخمه اسرارآمیز جریان دارد که دائم شکل آن تغییر می‌کند. موجودی به اسم Lady Luck شما را اسیر این مکان کرده تا با انواع تله‌ها و چالش‌ها شما را سرگرم کند. گیم پلی بازی در سبک کارت بازی با عناصر Roguelike بوده که تعداد قابل‌توجهی کارت با قابلیت‌های مختلف برای حرکت‌های شما در دسترس است. برای شروع بازی به شش کاراکتر جذاب که همان تاس‌های زنده هستند دسترسی خواهید داشت، هر کدام از این کاراکترها، قابلیت و کلاس متفاوتی دارند و حس و حال بازی‌های نقش‌آفرینی را به خوبی منتقل می‌کنند.

تنوع بالای مراحل، دشمنان، چالش‌برانگیز بودن آن‌ها و همراهی موسیقی مناسب و درخور باعث می‌شود تجربه شما از بازی Dicey Dungeons لذت‌بخش‌تر رقم بخورد. تمامی محیط‌ها و تصاویر نیز از ارزش هنری بالایی برخوردار هستند و سازندگان در طراحی گرافیک ساده اما هنری بازی، جزییات زیادی را پیاده‌سازی کرده‌اند. اگر از بازی‌های کارتی لذت می‌برید و می‌خواهید تجربه متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشید، حتماً این بازی را امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و Banners of Ruin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dicey Dungeons برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz+ CPU with SSE4.1 support required
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 5000 or better, OpenGL Support required
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2 GHz+ CPU with SSE4.1 support required
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 5000 or better, OpenGL Support required
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Become a giant walking dice and battle to the end of an ever-changing dungeon! Can you escape the cruel whims of Lady Luck? Now featuring “Dicey Dungeons: Reunion”, a free DLC with six brand-new episodes! (Check out the Reunion OST on Bandcamp!)
In this fast-paced deckbuilding roguelike from Terry Cavanagh (Super Hexagon, VVVVVV), Chipzel, and Marlowe Dobbe, you’ll fight monsters, find better loot, level up your heroes, and maybe even take down the Goddess of Fortune, Lady Luck herself. Balance your carefully planned strategies against the unknown of a dice roll.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.