دانلود بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer برای PC
دانلود بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer برای PC

پارسی گیم 6 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,890 بازدید

دانلود بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer برای کامپیوتر

ژانر شوتر کلاسیک که در اصل ادای احترامی به بازی‌هایی مانند Doom می‌کند، اخیراً در صنعت گیم جذابیت زیادی پیدا کرده و بسیاری از بازی سازان سعی می‌کنند تا بهترین شوتر کلاسیک مدرن را طراحی کنند. Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer یکی از همین موارد بوده که توسط تیمی خلاق و توانا توسعه یافته است. این بازی در زمینه داستان سرایی شاید حرف‌های زیادی برای گفتن نداشته باشد، ولی حتی این موضوع نیز به خوبی بازی‌های کلاسیک را به تصویر می‌کشد. قهرمان داستان باید برای گرفتن انتقام از موجودات خبیث، به انواع اسلحه‌ها مسلح شده و به شکارشان در نقطه‌های مختلف شهر بپردازد. این سفر بازیکنان را در پارک‌ها، فروشگاه‌های، فاضلاب‌ها و سایر مکان‌های غیر متعارف جابه‌جا خواهد کرد.

Slayers X به طرز ماهرانه‌ای ماهیت جذابیت دهه 90 را به تصویر می‌کشد و تصاویری پیکسلی را به نمایش می‌گذارد که یادآور Hypnospace Outlaw بازی قبلی استودیو است. گاه به گاه کات سین‌های ترسناک سه بعدی، فضای عجیب و جذاب بازی را نفس گیرتر می‌کند. موسیقی متن پانک راک توسط گروه خیالی Seepage که از Hypnospace Outlaw خارج شده‌اند، ساخته شده و حال و هوای نوستالژیک آن زمان را تداعی می‌کند. تنوع بالای اسلحه‌هایی که بازیکن می‌تواند به آن‌ها مجهز شود نیز به نوبه خود جالب و قابل توجه است. همچنین نباید دیالوگ‌های طنز و عجیبی که شخصیت اصلی در طول بازی می‌گوید را فراموش کنیم که آن هم ادای احترامی به دهه 90 است. تجربه این بازی خارق‌العاده را به تمام عاشقان آثار شوتر کلاسیک توصیه می‌کنیم.

بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی با الهام گرفتن از بازی‌های این سبک در دهه 90 میلادی موفق شده تا حس و حال آن زمان را به خوبی تقلید کرده و اثری شایسته برای گیمرهای مدرن تولید کند. پس بهتر است دست به کار شده و سریعاً آن را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Supplice و Killbug را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Slayers X Terminal Aftermath Vengance of the Slayer برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 1.4GHz processor or faster
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550/equivalent or higher
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: High-range Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760/equivalent or higher
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

.. welcome to…. THE STEEL SEWER. The biggest motherflippin secret base in the galaxy. We are X Slayers… It is we who fight The Psyko Sindikate. We pledge to defend the people of earth even though they’re beep-holes to us and don’t even deserve it. Why? Because the Psyko Sindikate are freakin sick evil turds and are using the Hackblood (yes… they are stealing our powers… idiots) to bring evil enemies to life & take over the world and enslaven humanity. WE. ARE. X SLAYERS. We study the secrets of the Hackblood and it pulses through our veins. We lie in wait, biting our time for the right moment to strike the Psykos…. while blasting original music by Seepage & Psyko Syndicate

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.