بازی sonic frontiers
سید مسعود کاظمی

صداپیشه‌های اصلی سونیک در بازی Sonic Frontiers حضور دارند

سید مسعود کاظمی 27 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,106 بازدید

سری سونیک یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین بازی‌های تاریخ ویدیو گیم است. سگا اخیراً تأیید کرد که صداپیشه‌ های اصلی سونیک مثل راجر کریگ اسمیت برای حضور در بازی Sonic Frontiers باز خواهند گشت. بعد از لیک‌های متعدد، جدیدترین اثر از مجموعه سونیک در مراسم The Game Awards 2021 به‌صورت رسمی معرفی شد که در سبک ماجراجویی و در محیطی باز جریان دارد.

Sonic Frontiers قرار است اولین بازی جهان‌باز مجموعه سونیک باشد. این بازی توسط تیم ژاپن سونیک سگا به کارگردانی موریو کیشیموتو ساخته خواهد شد. موریو کیشیموتو بازی‌های Sonic Forces و Sonic Colors را نیز کارگردانی کرده است. بازی‌های قبلی مجموعه سونیک اجازه گشتن در محیط را به بازیکن نمی‌داد، اما این موضوع قرار است در این بازی حل شود. طراح ارشد این بازی گفته است که این موضوع چالش جدیدی برای آن‌ها است.

اولین تجربه‌ی جهان‌باز سونیک با بازی Sonic Frontiers

جدیدترین بازی سونیک الهام بسیاری از آخرین بازی مجموعه زلدا، Breath of The Wild گرفته است. محیط بازی شامل جنگل، بیابان، ابشار و مکان‌های دیگر می‌شود که بازیکنان قادر خواهند بود با سرعت بالای سونیک به گشت‌و‌گذار در این محیط‌ها بپردازند.

در جریان استریم Sonic Official، جاستین تورمان، به این موضوع اشاره کرد که صداپیشه‌های اصلی مجموعه سونیک به این بازی بازخواهند گشت. راجر کریگ اسمیت در نقش سونیک، سیندی رابینسون در نقش امی روز و کولن اوشاگنسی در نقش تیلز به این پروژه خواهند پیوست.

بازی sonic frontiers

درکنار نمایش بازی Sonic Frontiers در مراسم The Game Awards، تریلری از فیلم Sonic the Hedgehog 2 نیز نمایش داده شد. در این فیلم قرار است جیم‌ کری در نقش داکتر اگ، بِن شوارتز در نقش سونیک و ادریس البا در نقش ناکلس ایفای نقش کنند. کولن اوشاگنسی که در بازی Sonic Frontiers نیز حضور خواهد داشت، در فیلم Sonic the Hedgehog 2 نیز نقش تیلز را بازی خواهد کرد.

بازی جدید سونیک قرار است در تعطیلات سال 2022 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.