TotalWarSagaTroy
یحیی رحیمی

بازی A Total War Saga: Troy بازنویسی یکی از نبردهای تاریخی است

یحیی رحیمی 25 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,289 بازدید

استودیو Creative Assembly سالهاست در حال ساخت نسخه های مختلف از فرانچایز Total War است. این فرانچایز قرار است در قدم بعدی خود به سمت یونان باستان برود. بازی A Total War Saga: Troy قرار است تابستان سال جاری روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود و در طول برنامه PC Gaming Show شاهد انتشار اطلاعات تازه ای در این مورد بودیم.

بازی A Total War Saga: Troy شما را در دل شهر ادیسئوس قرار خواهد داد. این همان شهری است که توسط اسب چوبی عظیم که به ظاهر هدیه ای مقدس بود مورد هجوم قرار گرفت. استودیو قول داده است که این بازی جدید تمامی اتفاقات تاریخی را مو به مو روایت کند و یکی از بزرگ ترین افسانه های تاریخ را به بهترین شیوه روایت کند.

کریتیو اسمبلی گفته است که می توان به سه روش به سمت تروی حمله کرد. همه اینها بر اساس تئوری هایی است که ر طی سالها در مورد اسب چوبین تروجان مطرح شده است. در طی گیم پلی می توانید با استفاده از این اسب خود را به قلعه حریف نزدیک کنید و آنگاه حمله ای گسترده را با ارتش خود تجربه کنید. آخرین حمله نیز Wrath of Poseidon نام داد، جایی که تروی توسط زلزله مورد هجوم قرار گرفت و این به شما اجازه می دهد تا شهر را با سربازان خود تصرف کنید.

بازی A Total War Saga: Troy قرار است روز 13 اوت مصادف با 23 مرداد امسال روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد. این بازی به مدت 24 ساعت مجانی خواهد بود و همان روز اول می توانید یکی از تازه ترین عنوان های استراتژیک را به صورت مجانی دریافت کنید. گفتنی است خود بازی نیز به مدت یک سال در انحصار خواهد ماند و تابستان 2021 در اختیار کاربران استیم هم قرار خواهد گرفت. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.