بازی Lies of P
علیرضا نظری

بازی Lies of P در هنگام انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس می‌آید

علیرضا نظری 2 شهریور 1401 بدون دیدگاه
343 بازدید

به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که بازی Lies of P به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد. آقای Aaron Greenberg مدیر ارشد بازاریابی بازی های ایکس باکس تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرده است؛ در این تصویر در یکی از غرفه‌های نمایشی، بازی Lies of P به چشم می‌خورد که نمایانگر ورود آن به سرویس ایکس باکس گیم پس است.

بازی Lies of P در سبک اکشن نقش افرینی و سولزلایک است که با الهام گرفتن از داستان پینوکیو و پدر ژپتو در دنیای تاریک Belle Epoque اتفاق می‌افتد. به گفته ناشر این عنوان، بازیکن در نقش پینوکیو آن را در مسیر‌های چالش برانگیز به انسان شدن هدایت می‌کند. همچنین Neowiz ناشر بازی Lies of P قرار است تریلر جدیدی را در نمایشگاه گیمزکام برای عموم به نمایش بگذارد. در کنار تریلر، این بازی به طور رسمی وارد سرویس گیم پس می‌شود. آرون گرینبرگ، مسئول مارکتینگ ایکس باکس با انتشار تصویری از غرفه این شرکت در گیمزکام، رسما پیوستن Lies of P‌ به گیم پس را تایید کرد.

Lies of P ایکس باکس گیم پس

Lies of P در راه گیم پس

Lies of P عنوان جذابی است که در آن حس ترس و وحشت را با فضای تاریک خود به بازیکن القا می‌کند. پینوکیو در شهری متروکه نیز توسط سلاح‌های منحصر به فرد بازی و یک دست مکانیکی باید مسیر خود را از میان آدم مکانیکی‌ها باز کرده و پدر ژپتو را پیدا کند. این بازی قرار است به زودی برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس سری ایکس| اس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود. گرافیک فانتزی و منحصر به فرد و گیم پلی قابل قبول این بازی می‌تواند برای علاقه مندان به این سبک بازی‌ها جالب به نظر برسد.

در نمایشگاه گیمزکام که در شهر کلن آلمان برگذار می‌شود، عناوین جدیدی رونمایی می‌شود. جف کیلی تهیه کننده و مجری برنامه امروز اعلام کرد که این رویداد تقریبا 2 ساعت ادامه خواهد داشت و بیش از 35 بازی روی صحنه خواهد بود. ترکیبی از بازی‌های موجود قبلی و بازی‌های معرفی نشده که می‌تواند هیجان انگیز باشد. این چند روزه شایعاتی از احتمال پیوستن این بازی جدید به ایکس باکس گیم پس منتشر شده بود و این شایعات بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفتند. مشترکین گیم پس می‌توانند روز اول انتشار آن را دانلود کنند.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.