بازی Spider-Man کامپیوتر
علیرضا نظری

Spider-Man موفق‌ترین بازی کامپیوتر سونی در انگلستان بوده است

علیرضا نظری 1 شهریور 1401 بدون دیدگاه
222 بازدید

بازی مارول اسپایدرمن که در سال 2018 اولین بار برای کنسول پلی استیشن منتشر شد، به خوبی توانست انتظارات را برآورده کند. استدیو Insomniac Games تصمیم به ساخت نسخه جدیدتر این عنوان گرفت و به تازگی هم نسخه نسل نهمی آن تحت عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered علاوه بر کنسول پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده است. آخرین اخبار بازی نشان از استقبال خوب طرفداران دارد، به طوری که فروش بازی Spider-Man Remastered موفق‌ترین بازی کامپیوتر سونی در انگلستان به حساب می‌آید و 26 درصد از God of War‌ بیشتر فروخته است.

Marvel’s Spider-Man Remastered عنوان موفقی است که بعد از پلی استیشن با انتشار برای کامپیوتر توانست توجه زیادی از طرفداران را به خود جلب کند و درهفته اول فروش خود در بریتانیا به عنوان پرفروش ترین بازی کامپیوتر سونی محسوب شود. پورت PC این عنوان دارای پتانسیل بیشتری خواهد بود و به بازیکنان تجربه‌ی جالب‌تری از این بازی ارائه می‌دهد. در حال حاظر این بازی چهارمین عنوان بزرگ PC سال 2022 در بریتانیا است؛ بازی‌های Elden Ring، Total War: Warhammer 3 LEGO Star Wars: The Skywalker Saga سه عنوان برتر دیگرهستند. به طور کلی این خبر خوبی برای سونی است، که به طور پیوسته عناوین انحصاری خود را بر روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند و این روند به مرور در حال افزایش است.

Marvel’s Spider-Man Remastered

Spider-Man‌ موفق‌ترین بازی کامپیوتر سونی

استودیوی Insomniac Games با ارائه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered نشان داد که همچنان می‌تواند در زمینه شخصیت‌های مارول به درستی عمل کند و این عنوان را با یک داستان سرایی خوب در نقش شخصیت اصلی پیتر پارکر به نمایش بگذارد و از طرفی در زمینه گیم پلی و گرافیک واقع گرایانه تر و بهتر عمل کند. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered با تمامی محتوییات اضافی و بسته های الحاقی داستانی آن که شامل سه اپیزود می‌شود عرضه شده است که در آن بازیکنان را با کارکتر‌های مختلف و یک داستان متفاوت، پس از جریانات داستان اصلی بازی روبه‌رو می‌کند که تجربه آن هم خالی از لطف نیست و می‌تواند جذاب و سرگرم کننده باشد.

در ماه می اعلام شد که بازی Horizon Zero Dawn نزدیک به 2.4 میلیون واحد در استیم فروخته است در حالی که God of War چیزی معادل 971000 واحد فروخته است. با توجه به این که بازی‌هایی همچون The Last of Us Part 1 و Uncharted: Legacy of Thieves Collection هم اکنون برای PC عرضه می‌شوند می‌تواند میزان بالایی از فروش را طی این مدت رقم بزند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.