دانلود بازی Earths Shadow برای PC
دانلود بازی Earths Shadow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Earths Shadow برای PC

پارسی گیم 28 مرداد 1401 بدون دیدگاه
7,788 بازدید

دانلود بازی Earths Shadow برای کامپیوتر

ژانر علمی تخیلی یکی از آن دسته دنیاهایی است که پرداختن به آن نیاز به خلاقیت و برنامه ریزی فراوانی دارد. هر شخصی نمی‌تواند یک دنیای فضایی و تخیلی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده و نتیجه خوبی بگیرد. با این حال این موضوع در دنیای بازی‌های ویدیویی نمونه‌های بی نظیری را تحویل گیمرها داده و در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد ده‌ها بازی تخیلی بی نظیر خواهیم بود. بازی Earths Shadow از WRF Studios یک بازی مستقل، ولی بسیار خوش ساخت در این ژانر است.

Earths Shadow یک بازی اکشن سوم شخص با استایل گشت و گذار در دخمه‌ها بوده که فضاسازی خاص و متفاوتی را در میان دیگر آثار ژانر علمی تخیلی به ما ارائه می‌کند. داستان جذاب بازی در سال 3081 در سیاره فراخورشیدی مرموز سامبرا اتفاق می‌افتد. مکانی در اعماق فضا که در آن افسانه‌ها و بقایای ارزشمند کیهانی برای سال‌های زیادی از چشم غارتگران پنهان مانده است. این گنج‌های باارزش، باعث جذب بسیاری از کاوشگران، از جمله شخصیت اصلی بازی، به این سیاره عجیب شده است.

گیم پلی بازی Earths Shadow شامل المان‌های آثار شوتر کلاسیک بوده و دنیای بازی نیز بسیار بزرگ و قابل اکتشاف است. دشمنان خطرناکی مانند موجودات فضایی انتظار شما را کشیده و برای به دست آوردن گنج‌ها، باید آن‌ها را از میدان به در کنید. گرافیک فوق‌العاده زیبای این بازی از اصلی‌ترین دلایلی است که می‌توان از آن به عنوان یک بازی علمی تخیلی ترسناک و هیجان‌انگیز یاد کرد. اگر به دنبال یک بازی شوتر خاص در دنیایی فضایی هستید، تجربه Earths Shadow را از دست ندهید.

بازی Earths Shadow عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. شما باید به سیاره‌ای بیگانه و متروکه وارد شده و با کنار زدن دشمنان و موجودات خطرناک، گنج‌های پنهان و باارزشی را پیدا کنید. این بازی از گرافیکی خیره کننده و دنیایی عظیم بهره‌مند است که شما را برای ساعت‌ها درگیر گیم پلی جذاب و اعتیادآورش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Space Trader Merchant Marine و Spacelines from the Far Out را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Earths Shadow برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i5 or AMD Quad-Core or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X
Storage: 21 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580
Storage: 21 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Earth’s Shadow is a third person action Sci-Fi dungeon crawler set in the year 3081 on planet Sumbra; a remote alien planet where legends of valuable relics surround this black world, calling to the greedy and brave explorers seeking a bright future… but end up uncovering an even darker past.
Working a dead-end job… Alexi-Ru, a cyborg CSP (cargo ship pilot), tends to fill the void-ness of his boring flight job by day-dreaming of the mysterious stories surrounding planet Sumbra, aka Earth’s Shadow.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.