دانلود بازی 50CK3T برای PC
دانلود بازی 50CK3T برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 50CK3T برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,218 بازدید

دانلود بازی 50CK3T برای کامپیوتر

سفری احساسی و فراموش نشدنی را در 50CK3T آغاز کنید. این یک اثر پازل پلتفرمر مستقل و فریبنده است که در مناظر متروک شهر Current واقع شده است. این بازی که به عنوان یک داستان کوتاه ساخته شده، ماجراهای Socket و Birdie را دنبال می‌کند. این کاراکترها دو ربات کوچک هستند که با از دست دادن تنها دوست انسانی خود دست و پنجه نرم می‌کنند. از آنجایی که باتری مشترک آنها به طور مداوم تخلیه می‌شود، بازیکنان باید آنها را از طریق یک سری معماهای چالش برانگیز هدایت کرده و در بقایای دنیایی در آستانه فروپاشی حرکت کنند. این بازی تعدادی از چالش‌برانگیزترین پازل‌های چند سال اخیر را به شما ارائه می‌کند.

50CK3T در هسته خود عناصری از حل پازل و پلتفرمر را با هم ترکیب می‌کند که یادآور عناوین محبوبی مانند Unravel، Limbo و Little Nightmares است. بازیکنان هر دو شخصیت Socket و Birdie را کنترل کرده و بین دو شخصیت سوئیچ می‌کنند تا بر موانع غلبه و در بازی پیشرفت کنند. از پریدن و تاب خوردن گرفته تا ساخت و ساز و شارژ مجدد، هر پازل نیازمند تفکر استراتژیک و اجرای دقیق است. با گذر زمان و تغییر نشانگر باتری از سبز به زرد به قرمز ناامید کننده، هر تصمیمی که می‌گیرید باعث خالی شدن شارژ حیاتی خواهد شد. در سطوح پیچیده پر از چالش‌ها و موانع محیطی حرکت کرده و شارژ را مدیریت کنید.

50CK3T ترکیبی جذاب از پازل‌های چالش برانگیز، داستان سرایی همه‌جانبه و احساسات صمیمانه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در حالی که دو ربات اصلی از میان ویرانه‌های شهر فعلی سفر می‌کنند، تلاش آنها برای بقا به پیوندهای دوستی پایدار در مواجهه با ناملایمات تبدیل می‌شود. 50CK3T با مکانیزم‌های گیم‌پلی بصری و روایت قانع‌کننده‌اش، بازیکنان را دعوت می‌کند تا وارد یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی شوند که مدت‌ها پس از پایان بازی در قلب آن‌ها باقی خواهد ماند. پس اگر به تجربه آثار ماجراجویی با چالش‌های درگیرکننده و احساسات خالص علاقه دارید، تجربه این بازی می‌تواند به یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌ها تبدیل شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Gordian Rooms 2 A curious island و You Will Die Here Tonight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی 50CK3T برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8 or 10
Processor: Processor: 2.3 GHz Intel Core 2 Duo or better
Memory: 512 MB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Socket is an indie platform puzzler in the tradition of Unravel, Limbo, and Little Nightmares. If those games are novels, consider Socket a short story that packs an emotional punch. After the death of their only human friend, two tiny androids, Socket and Birdie, must traverse the harsh landscape of Current City, sharing a single failing battery. They must recharge where and when they can, taking on increasingly difficult puzzles along the way. You play as both Socket and Birdie, switching between the two to complete tasks, and combining to conserve battery when you can. Each puzzle is a race against time, as your battery goes from green to yellow to desperate red. Condensed from an award-winning animated screenplay by bestselling author, Scott J. Holliday, Socket is a story of love, sacrifice, and what it means to have a friend. As Socket says, “Hearts break, but batteries die.”

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.