کالاف دیوتی وارزون 2
یحیی رحیمی

بازی وارزون 2 همراه God of War Ragnarok منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 26 مرداد 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

تاریخ عرضه وارزون 2 در اسناد رسمی شرکت اکتیویژن پیدا شده است. دنباله بازی کالاف دیوتی وارزون قرار است در تاریخ شانزدهم نوامبر (25 آبان) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر عرضه شود که با تاریخ انتشار God of War Ragnarok همخوانی دارد. تاریخ عرضه Warzone 2 توسط یکی از کاربران ردیت پیدا شده و او نیز سندی از اکتیویژن بلیزارد را ملاک ادعای خود قرار داده است که زمان‌بندی انتشار بازی‌های آینده این شرکت از جمله کالاف دیوتی جدید را فاش می‌کند.

تاریخ عرضه وارزون 2 دقیقاً در روز انتشار بازی گاد آو وار رگناروک برنامه‌ریزی شده است و هر دو این بازی‌ها در یک روز عرضه خواهند شد. این خبر خوبی برای هیچ‌کدام از ناشران نیست و به‌خصوص که فشردگی انتشار بازی‌های امسال در ماه آبان بیشتر از سال‌های پیشین است. گاد آو وار نیز تنها بازی کریسمس امسال سونی به‌حساب می‌آید و این شرکت روی موفقیت آن در هنگام انتشار و فروش در هفته‌های اول حساب زیادی باز کرده است. بازی‌کنان در حال حاضر باید در مورد بازی که روز 25 آبان تجربه می‌کنند تصمیم مهمی بگیرند.

تاریخ عرضه وارزون 2

تاریخ عرضه وارزون 2

گفتنی است سند فاش‌شده، بازی Modern Warfare II را با ‌عنوان Cortez نام می‌برد که اسم مخفی یا مستعار بازی به‌حساب می‌آید. همچنین تاریخ انتشار بازی نیز 27 اکتبر و ساعت 9 شب به‌ وقت محلی درج شده است. این همان زمانی است که بازی در بخش شرقی ایالات‌متحده آمریکا عرضه می‌شود و در نتیجه می‌توان به سند جدید استناد کرد. در ادامه تاریخ پیش‌خرید بازی Diablo 4 دیده می‌شود که نسخه جدید سری بازی دیابلو شرکت بلیزارد است. این تاریخ با رویداد گیم اواردز امسال برابری می‌کند و قرار است که خبرهای مهمی در آخر سال جاری میلادی دریافت کنیم.

اکتیویژن در آوریل امسال تائید کرد که نسخه جدید بازی وارزون از پایه ساخته شده و تجربه‌ای نو خواهد بود. استودیو Infinity Ward از موتور گرافیکی ارتقاءیافته استفاده کرده و تمامی ایده‌هایی که باید در بازی اول استفاده می‌شد را در وارزون 2 گنجانده است. انتظار می‌رود که حجم آپدیت‌های بازی کمتر باشد و همچنین شاهد گرافیک بهتر و اجرای بازی به‌صورت بهینه‌تر باشیم. این استودیو هنوز ویدیویی از بازی نمایش نداده و قرار است در رویداد ماه آینده Call of Duty Next اولین اطلاعات از بازی را همراه وارزون موبایل دریافت کنیم.

بازی وارزون 2 از حالت سندباکس جدید به همراه نقشه‌ای نو بهره می‌برد و برای هر دو کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین کامپیوتر عرضه می‌شود. مدتی پیش تصویری از نقشه اصلی بازی فاش شد و فهمیدیم که قابلیت شنا کردن در Warzone 2 وجود دارد. نقشه بازی طبق آخرین اخبار بازی از بخش‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که بر اساس نقشه‌های چندنفره مدرن وارفر 2 ساخته شده‌اند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.