Spider-Man-PC
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان روز اول Spider-Man به God of War نرسید

یحیی رحیمی 23 مرداد 1401 3 دیدگاه
1,568 بازدید

بازی Marvel’s Spider-Man شروع مناسبی در پلتفرم کامپیوتر داشته و توانسته رکوردهای تازه‌ای ثبت کند. حدود 60 هزار نفر به‌صورت همزمان در حال تجربه بازی از طریق استیم بوده‌اند که این رقم نسبت به روز اول انتشار بازی God of War حدود ده هزار نفر کمتر است. مارول اسپایدرمن در حال حاضر دومین بازی پرطرفدار سونی از لحاظ تعداد بازی‌کنان همزمان به‌حساب می‌آید.

به گزارش پارسی گیم و طبق آمار منتشرشده توسط SteamDB، تعداد بازیکنان همزمان مارول اسپایدرمن در روز اول حدود 64,893 نفر بوده است. این رقم موفقیت بزرگی برای سونی به حساب می‌آید و بار دیگر نشان داده که کاربران استیم، علاقه زیادی به تجربه بازی‌های پلی استیشن دارند. Marvel’s Spider-Man موفق به تکرار انتشار گاد آو وار نشده و تعداد بازی‌کنان همزمان این اثر در روز اول به 73,529 نفر رسید و این رقم در هفته اول ثابت باقی ماند.

بازی Horizon Zero Dawn‌ هنگام انتشار حدود 56 هزار نفر بازی‌کننده آنلاین را جذب کرد و بازی Days Gone نیز تنها 27,450 نفر که کمترین رقم در این میان به حساب می‌آید. نسخه کامپیوتر بازی اسپایدرمن توسط استودیو Nixxes تولید شد. این اولین پورت رسمی استودیو برای سونی بود و طبق بررسی‌ها، این بهترین بازی است که سونی برای PC منتشر کرده است و مشکلات کمتری از بازی‌های پیشین دارد. پشتیبانی از استیم دک نیز باعث شده تا ارزش تجربه بازی افزایش یابد و بتوان در هر جایی به بازی کردن پرداخت.

تعداد بازیکنان Marvel's Spider-Man

استقبال از Marvel’s Spider-Man

گفتنی است بازی Miles Morales نیز در حال آماده‌سازی است و نسخه کامپیوتر آن در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. با روشن شدن موتور Nixxes و تجربه آن‌ها در زمینه پورت بازی، انتظار می‌رود که عناوین بیشتری برای استیم در راه باشند. مدیر استودیو اینسامنیاک گیمز با تشکر از Nixxes می‌‌گوید که آن‌ها بازی‌های اسپایدرمن را به طور کامل برای کامپیوتر بهینه‌سازی کرده‌اند. بررسی فنی نشان داد که این پورت، کیفیت بهتری نسبت به بازی‌های پیشین دارد و توسعه‌دهنده به‌خوبی از پس مسئولیت خود برآمده است.

در مورد تعداد بازیکنان همزمان Marvel’s Spider-Man‌ باید گفت که این اثر از طریق اپیک گیمز استور هم عرضه شد و این ممکن است باعث جلوگیری از ثبت رکورد جدید شده باشد. گفتنی است کمتر از نیم ساعت پس از انتشار، کرک مارول اسپایدرمن منتشر شد و در طی چند روز اخیر، افراد زیادی به دانلود نسخه‌های غیرقانونی پرداخته‌اند. سونی در حال آماده‌سازی برای بازی‌های آینده است و این بار نوبت به لست آو آس و آنچارتد 4 رسیده است که مدت‌هاست منتظر عرضه آن‌ها برای PC هستیم.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    سلام ببخشید چجور میتونم این بازی رو نصب کنم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Reza

      نویسنده

      به صفحه دانلود بازی مراجعه کنید.

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    تو سایت شما نزدیک ۴۹ هزار نفر از بازی مرد عنکبوتی برای کامپیوتر بازدید خورده . همین تعداد اگه بازی رو به صورت قانونی می‌خریدند الان بازیکن های هم زمانش از گاد اف وار بیشتر می‌شد ??
    ولی جدا از شوخی خیلی ها بازی رو به صورت کرکی نصب می‌کنند و اگه این بازی و خیلی از بازی های دیگه کرک نداشت شاید فروششون از نسخه کنسولی بیشتر می‌شد .

    پاسخ دهید