دانلود بازی The Dark Heart of Balor برای PC
دانلود بازی The Dark Heart of Balor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Dark Heart of Balor برای PC

پارسی گیم 23 مرداد 1401 2 دیدگاه
3,264 بازدید

دانلود بازی The Dark Heart of Balor برای کامپیوتر

بازی‌های هک اند اسلش آثاری هستند که تمرکز زیادی بر روی مبارزات تن به تن با اسلحه‌های سرد دارند. این بازی‌ها معمولاً به خشونت بیش از حد و هیجان زیادشان در میان گیمرها شناخته می‌شوند. با اینکه این ژانر مخصوص استودیوهای بزرگ و با بودجه‌های فراوان است، ولی تعدادی بازی هک اند اسلش دو بعدی و مستقل نیز در بازار وجود داشته که طرف‌داران مخصوص به خود را دارند. بازی The Dark Heart of Balor از استودیوی Game Artists نیز یکی از خوش ساخت ترین آن‌ها است.

المان‌های سبک فانتزی تاریک در تمام نقاط The Dark Heart of Balor مشاهده می‌شوند. شما نقش شوالیه‌ای را بر عهده دارید که متوجه باز شدن دروازه‌های جهنم و ورود شیاطین به دنیای ما می‌شود. شوالیه وظیفه دارد تا با استفاده از تمام نیروها و ابزار موجود، با این پدیده مبارزه کرده و آن‌ها را به دنیای خود بفرستد. مراحل متنوع و رنگارنگ بازی پر از موجودات خطرناک، تله‌های مخفی، پازل‌های محیطی برای حل کردن و غول‌های نهایی مرحله است که این بازی را تبدیل به اثری قابل توجه کرده است.

در زمینه مبارزات، The Dark Heart of Balor یک هک اند اسلش سه بعدی ساید اسکرولر است که از نبردهای رو در رو و تا حدودی ساده پشتیبانی می‌کند. در مراحل بازی شخصیت‌هایی وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها صحبت کرده و توانایی‌های خود از جمله حملات پیچیده، دفاع کردن و البته جادو را هم ارتقا دهید. تنوع بالا اسلحه‌ها نیز یکی از ویژگی‌های خوب این بازی است. اگر به دنبال یک بازی اکشن و به شدت سرگرم کننده با گرافیکی زیبا می‌گردید، The Dark Heart of Balor برای شما است.

بازی The Dark Heart of Balor عنوانی در سبک اکشن و هک اند اسلش است. شما کنترل شوالیه‌ای را به دست گرفته که وظیفه بستن دروازه‌های جهنم را بر عهده دارد. گرافیک بازی خیره کننده و مراحل آن هم متنوع است؛ پس دست بجنبانید و همین حالا بازی زیبا و سرگرم کننده The Dark Heart of Balor را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Krut The Mythic Wings و Ninja Noboken را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Dark Heart of Balor برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series card or higher.
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1080 (2048 MB)
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“The Dark Heart of Balor” is a dark fantasy hack and slash side scroller, where you play the demon possessed Hunter. Archdemon Balor has opened the Gate of Hell into the human realm and hordes of demons and monsters have flooded into man’s world destroying everything in their path. You must protect those who are still alive and ultimately destroy Balor to close the Gate. Your quest will take you across the continent of Eridun into dark crypts, demon infested wilds, and demonic rifts in the fabric of the world. It will be full of deadly traps, ambushes, and puzzles. The diabolic foes in your way will test your combat skills and newly found arcane powers. Will you become strong enough to put an end to Balor’s reign of terror? The fate of the world depends on you, Hunter.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام کرک هستش ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      سلام
      هنوز نسخه نهایی بازی منتشر نشده