دانلود بازی Ninja Noboken برای PC
دانلود بازی Ninja Noboken برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ninja Noboken برای PC

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,737 بازدید

دانلود بازی Ninja Noboken برای کامپیوتر

بازی‌های کلاسیک آرکیدی تنها جاه‌طلبی‌شان در دهه 80 و 90 خلق یک فضای تکرار شونده و چالش برانگیز برای گیمرها بود. بر خلاف بازی‌های امروزی که باید داستان سرایی، دنیا سازی عظیم و کلی کار دیگر انجام دهند، بازی‌های آرکید ساده و بسیار گیرا بودند. در بسیاری از بازی‌های ساید اسکرولر آرکید، شما کنترل شخصیتی را به دست گرفته و به سوی جلو حرکت می‌کنید و هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد را از بین می‌برید. برای گیمرهایی که دلشان برای این مدل بازی‌ها تنگ شده، خبری خوبی داریم، عنوانی به نام Ninja Noboken که توسط Gabriel Lopez ساخته شده، قرار است این ژانر کلاسیک را زنده کند.

بازی Ninja Noboken از هر نظر عنوانی قدیمی و پر از داستان‌های تاریخی است. از نظر ظاهری و گرافیکی شاهد استایل هنری دو و نیم بعدی هستیم که شخصیت‌های دوبعدی بر روی صفحه با محیط‌های سه بعدی تزئین شده تا حس و حال یک بازی جدید بودن را نیز درون خود حفظ کند. شباهت‌های زیادی بین Ninja Noboken و سری Ninja Gaiden وجود دارد. هر دوی این بازی‌ها به شما کنترل نینجایی را داده که باید با پریدن از روی سکوهای مختلف و قلع و قم کردن دشمنانش، به مرحله بعدی برود. المان‌های هک اند اسلش به وضوح در بازی خودنمایی کرده و ترکیبی بی نظیر با پلتفرمر چالش برانگیز پیدا کرده‌اند.

زمانی که بحث الهام گیری از دوران 8 بیتی و کنسول‌های دهه 80 میلادی به میان بیاید، بازی‌های زیادی موفق به کسب آن حس و حل و روح قدیمی نمی‌شوند. Ninja Noboken تمام تلاش خود را کرده که از سایر رقیبانش متفاوت عمل کند. به‌عنوان‌مثال، در طراحی مراحل بازی از ویژگی‌های ژانر مترویدوانیا استفاده شده تا شاهد روندی غیر خطی در بازی باشیم. شما با محیط‌هایی روبرو می‌شوید که غیر قابل دسترس بوده و باید برای باز کردنشان در بازی جلو رفته و سپس به عقب برگردید. تمام این ویژگی‌ها، Ninja Noboken را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های اکشن و پلتفرمر مدرن کرده است.

بازی Ninja Noboken عنوانی در سبک اکشن و پلتفرمر با المان‌های مترویدوانیا است. این بازی در اصل ادای احترامی به عناوین آرکید قدیمی دهه 80 داشته که در این مسیر نیز با موفقیت عمل کرده است. شما کنترل نینجایی را به دست می‌گیرید که باید با از بین بردن دشمنانش، به پیروزی مطلق دست پیدا کند. تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ganryu 2 و My Hero Ones Justice 2 Deluxe Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ninja Noboken برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / Windows 10
Processor: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970, RX 570 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space
Additional Notes: The game is designed with High Definition Rendering Pipeline, a minimum Shader model 5 capable graphics card (DX11) is required OR needs to be played at 720p to get relative playable FPS and a Solid State Drive Is highly Recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-Bit Windows 10
Processor: Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1650 (4GB) or better, AMD 6500XT (4GB) or better
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space
Additional Notes: Solid State Drive Is highly Recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ninja Noboken is an action-focused adventure that takes heavy inspiration from the 80s, 8 bits Games.
Ninja Noboken environments are full of challenges. Evil has returned from the ashes in a different form and is again unleashing terror in this universe. If he is not stopped the world as we know it, will be taken, making it unbearable for humankind. Betrayal and history twists are things that you will encounter around this adventure.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.