دانلود بازی Elex II برای PC
دانلود بازی Elex II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Elex II برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1400 1 دیدگاه
11,189 بازدید

دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر

بازی‌های سبک جهان‌باز که عناصر نقش‌آفرینی را نیز در دل خود جای داده‌اند، یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین ژانرها در بازی‌های ویدیویی هستند که می‌توانند ساعت‌های طولانی بازیکن را پای سیستم نگه‌داشته و مشغول ماجراجویی کنند. تا به امروز عناوین زیادی با این ویژگی‌ها منتشر شده‌اند و هر کدام سوژه‌های مختلفی را به خورد ما داده‌اند، از ماجراجویی در دنیاهای آخرالزمانی خطرناک گرفته تا گشت‌وگذار در دنیاهای فانتزی و باستانی. بازی Elex II از استودیو Piranha Bytes شماره دوم از عنوانی جذاب بوده که دنیایی وسیع و علمی تخیلی را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد تا ساعت‌ها در محیط‌های وسیعش پرسه بزنید و وقایع مختلف را از سر بگذرانید.

داستان بازی در سیاره‌ای خیالی به اسم Magalan جریان دارد. کاراکتر اصلی شما Jax نامیده شده و سال‌ها پس از اینکه گروه Hybrid را شکست داده، درگیر دشمنان جدیدی شده است که امنیت سیاره را تهدید می‌کنند. این گروه متخاصم جدید که Skyands نام دارند، صلح را از بین برده و اگر با آن‌ها مقابله نشود، ممکن است سرنوشت سیاره و ساکنانش برای همیشه به شکلی شوم تغییر کند. برای این منظور، Jax به نقاط مختلفی از سیاره سفر می‌کند تا گروه‌های متعددی را برای نبرد با Skyands متحد کند. در این مسیر، فرزند گمشده‌اش را هم به شکلی اتفاقی پیدا خواهد کرد…

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار خواهد داد. این که چگونه در مسیر قدم بردارید کاملاً بسته به انتخاب و سلیقه خودتان است. به دلیل سبک و سیاق آینده‌گرایانه و علمی تخیلی دنیای بازی، کاراکتر اصلی به Jetpack دسترسی داشته که اجازه پرواز در محیط‌های وسیع و بزرگ را به شما خواهد داد. شخصیت‌پردازی مناسب و دیالوگ‌های متعدد از دیگر ویژگی‌های بازی Elex II است و رفتار و تصمیم‌های شما در تعیین سرنوشت بسیاری از موارد تأثیرگذار هستند. مبارزات نیز به دو شکل تن‌به‌تن و تیراندازی شکل می‌گیرد و بسته به نوع تجهیزات و سلاح‌ها و همچنین ویژگی‌های دشمنان، باید مدل استراتژی مناسبی برایش اجرا کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Witcher 3 و Horizon Forbidden West را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Elex II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64 Bit
Processor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i5-7400
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Radeon RX 5600 XT / Geforce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64 Bit
Processor: AMD Ryzen 7 2700 / Intel Core i5-9500F
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Radeon RX 5700 XT / Geforce RTX 2060
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

ELEX II is the sequel to ELEX, the vintage open-world role-playing experience from the award-winning creators of the Gothic and Risen series, Piranha Bytes. ELEX II returns to the post-apocalyptic Science Fantasy world of Magalan – with massive environments that can be explored with unrivaled freedom via jetpack, you will be able to move through the epic story any way you want.
Several years after Jax defeated the Hybrid, a new threat arrives from the sky, unleashing the dangerous powers of dark Elex and endangering all life on the planet. In order to defend the peace on Magalan and the safety of his own family, Jax has to go on a mission to convince the factions to unite against the invaders and find his own son, Dex, who got separated from him …

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 37.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام یک سوال داشتم
    ایا این بازی قابلیت افلاین داره؟

    پاسخ دهید