Elden Ring ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

بازی Elden Ring احتمالا به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

یحیی رحیمی 19 مرداد 1401 بدون دیدگاه
395 بازدید

بازی Elden Ring از بهترین عناوین سال، طبق آخرین اخبار بازی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. تعدادی از کاربران این سرویس مبتنی بر حق اشتراک، تبلیغات بازی الدن رینگ برای گیم پس را در فروشگاه مایکروسافت مشاهده کرده‌اند که نشان‌دهنده اعلام خبر بزرگی در روزها و هفته‌های آینده دارد. گفتنی است تبلیغات جدید، الدن رینگ را به‌عنوان اثر جدید گیم پس آلتیمت معرفی می‌کند و این بدین معنی است که احتمال اضافه شدن بازی به کلاود هم وجود دارد.

علاوه بر تبلیغ Elden Ring برای گیم پس، صفحه دانلود این بازی نیز با تگ مخصوص این سرویس آپدیت شده است و نشان می‌دهد که این اثر با کلاود و گیم پس سازگار است. در حال حاضر نه مایکروسافت و نه شرکت باندای نامکو در مورد حضور بازی در سرویس اشتراکی مایکروسافت اظهارنظر نکرده‌اند و این تصاویر را باید به‌عنوان یک شایعه در نظر گرفت. گفتنی است الدن رینگ تنها بازی نیست که حضورش فاش شده و عناوین دیگری نیز مشاهده می‌شوند.

Elden Ring ایکس باکس گیم پس

Elden Ring در راه گیم پس

طبق شایعه جدید، بازی GTA V نیز به سرویس xCloud اضافه می‌شود و می‌توان حتی با موبایل نیز به تجربه جی تی ای پرداخت. این نشان می‌دهد که سرویس xCloud کارکردی مستقل از گیم پس خواهد داشت و بازی‌های پولی نیز به آن اضافه می‌شوند. در صورتی که این شایعه درست باشد، قدم تازه‌ای در راه کلاود گیمینگ برداشته خواهد شد. در ادامه تصویری از صفحه دانلود بازی Soul Hackers 2 فاش شده است. این تصویر نشان‌دهنده حضور بازی جدید در سرویس ابری مایکروسافت است. الدن رینگ نیز اثر دیگری است که در فهرست دیده می‌شود و احتمال افزودن آن به گیم پس وجود دارد.

طبق گفته کاربری که این تصاویر را منتشر کرده، احتمال وجود باگ وجود دارد. او دیده که بازی Dying Light 2 و Tiny Tina’s Wonderlands و همچنین لگو جنگ ستارگان و حتی رزیدنت ایول ویلیج به گیم پس اضافه شده‌اند و این در حالی است که مایکروسافت هیچ صحبتی در مورد این بازی‌ها نکرده است. مدتی پیش نیز تصاویری از بازی‌های کالاف دیوتی در گیم پس فاش شد که در نهایت به نتیجه‌ای نرسید و ممکن است که با یک باگ سر و کار داشته باشیم. البته مایکروسافت اکثر بازی‌های بزرگ سال را به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌کند و الدن رینگ هم با توجه به فروش مناسب و باهدف جذب کاربران جدید به این سرویس اضافه خواهد شد.

الدن رینگ Xbox Game Pass

رویداد گیمزکام 2022 در شرف شروع است و احتمال آنکه مایکروسافت خبرهای مهمی برای کاربران داشته باشد بسیار زیاد است. در حال حاضر نمی‌توانیم صحت این تصاویر را تائید کنیم و منتظر خبرهای بعدی باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.