Call of Duty Beta
یحیی رحیمی

زمان شروع بتا عمومی Call of Duty Modern Warfare II اعلام شد

یحیی رحیمی 17 مرداد 1401 2 دیدگاه
8,450 بازدید

اکتیویژن با نزدیک شدن به فصل انتشار کالاف دیوتی از زمان معرفی کامل بخش چندنفره و وارزون 2 در تاریخ پانزدهم سپتامبر خبر داد. بیانیه مطبوعاتی جدید در عین حال، زمان شروع بتا عمومی Call of Duty Modern Warfare II را اعلام کرد. شایعات پیشین از انتشار نسخه آزمایشی کالاف دیوتی در اواسط سپتامبر خبر می‌داند و تاریخی که اکتیویژن اعلام کرد دقیقاً با این شایعات هم‌خوانی دارد. مالکان کنسول پلی‌استیشن که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، کد نسخه بتا را دریافت می‌کنند و می‌تواند روز شانزدهم سپتامبر (25 شهریور) به تجربه بازی بپردازند.

طبق آخرین اخبار بازی، تمامی کاربران پلی استیشن می‌توانند روز 27 شهریور و به مدت سه روز از حالت آزمایشی و بخش چندنفره به‌صورت محدود استفاده کنند. بتا Call of Duty Modern Warfare II از روز 31 شهریور برای کاربران ایکس باکس و کامپیوتر به مدت یک روز فعال خواهد بود؛ در این روز تنها افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند به دانلود نسخه بتا بپردازند. در ادامه افرادی که می‌خواهند به‌صورت رایگان به تجربه نسخه آزمایشی بپردازند، بهتر است روز 2 مهر به دانلود بازی بپردازند.

بتا Call of Duty Modern Warfare II

بتا عمومی Modern Warfare II

گفتنی است نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس برای دریافت نسخه پلی استیشن نیست؛ اما کاربران ایکس باکس باید اشتراک سرویس گلد را تهیه کرده باشند. کاربران کامپیوتر نیز نیازمند حساب کاربری استیم یا بتل نت هستند؛ البته نیازی به پرداخت هزینه برای کاربران PC نیست. توسعه‌دهندگان می‌گویند که نسخه آزمایشی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 تجربه‌ای محدود از بخش چندنفره را در نقشه‌های متفاوت و حالت‌های جدید ارائه می‌دهد. قرار است حالت‌های کامل در رویداد بعدی کالاف دیوتی اعلام شود؛ اما یکی از نقشه‌های جدید که معرفی شده، قبلاً فاش شده بود.

نقشه Bay Grand Prix که مربوط به حالت 6v6 است در پیست اتومبیل‌رانی جریان دارد و بازی‌کنان به جنگ در محدوده شهری خواهند پرداخت. این نقشه در تریلر تازه‌ای معرفی شد که فضای متفاوتی با بازی‌های پیشین ارائه می‌دهد. اکتیویژن قول ارائه جوایز مختلف را داده که به بازی اصلی نیز منتقل می‌شوند. تمامی فعالیت بازی‌کنان به نسخه نهایی منتقل خواهد شد و علاوه بر آن، یکی از اپراتورها تیم قرمز 141 به همراه چند پوسته تفنگ را دریافت خواهید کرد. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از زمان شروع بتا Call of Duty Modern Warfare II را ببینید. گفتنی است تاریخ درج شده برای نسخه کاملاً رایگان است.

  1. پلی‌استیشن:‌ 27 شهریور تا 29 شهریور
  2. ایکس‌باکس و کامپیوتر: 2 تا 4 مهر

نقشه کالاف دیوتی مدرن وارفر 2

اکتیویژن در حال آماده‌سازی برای معرفی بخش چندنفره در اواخر شهریور است و قرار است که رویداد زنده با حضور استریمرهای مشهور برگزار شود و از تمامی جزئیات لازم اطلاع پیدا کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد حسین سعادتی

    مهمان

    یعنی برای گوشی نیامده

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد حسین سعادتی

      نویسنده

      این بازی برای گوشی اصلا منتشر نمیشه!!!!