استودیو Supermassive
یحیی رحیمی

بازی بعدی استودیو Supermassive ترسناک نخواهد بود

یحیی رحیمی 16 مرداد 1401 بدون دیدگاه
166 بازدید

پیت ساموئل، مدیر عامل استودیو Supermassive Games، سازنده بازی‌های ترسناک همانند The Quarry در گفتگویی که با رسانه گیم‌اینداستری داشته در مورد موضوعات مختلفی اظهارنظر کرده است. وی ابتدا دلیل فروش استودیو سوپرمسیو به Nordisk Games را توضیح داده و اینکه آن‌ها می‌خواهند با دریافت سرمایه بیشتر به سوی ساخت بازی‌های متفاوت بروند و اندکی از ژانر ترس و وحشت فاصله بگیرند.

مدیرعامل استودیو در مصاحبه به برنامه‌های آتی می‌پردازد و می‌گوید که تغییرات اخیر چه تأثیری روی سبک کاری آن‌ها می‌گذارد. وی ابتدا به تعهد استودیو در قبال انتشار بازی‌های سالانه اشاره می‌کند و اینکه روند فعلی حفظ خواهد شد و بازی‌های ترسناک همچنان در برنامه کاری آن‌ها قرار دارند؛ اما آن‌ها می‌خواهند سالانه چندین بازی منتشر کنند. انجام چنین کاری نیازمند جذب کارمندان بیشتر است و استودیو در حال حاضر 300 توسعه‌دهنده باتجربه در اختیار دارد؛ اما می‌خواهد این رقم تا پایان سال به 400 نفر برسد.

استودیو Supermassive برنامه‌ای تهیه کرده که طبق آن «پنج تا شش سال» برای انتشار آماده می‌شوند. آن بازی‌ها بر مبنای طرفداران این استودیو ساخته می‌شوند و نیازمند خلاقیت بیشتری هستند. در حالی که سبک داستان‌سرایی ترسناک همچنان حفظ می‌شود؛ اما تنوع بازی‌های استودیو گسترش می‌یابد و آن‌ها می‌خواهند پلتفرم‌های بیشتری را امتحان کنند، ژانرهای تازه‌ای را انتخاب کنند و در نهایت محتوایی متفاوت را در اختیار بازی‌کنان قرار دهند.

بازی استودیو Supermassive Games

آینده استودیو Supermassive 

هدف اصلی استودیو سوپرمسیو همچنان خلق داستان‌های عالی و شخصیت‌های پویا است که انتخاب‌ها و عواقب کارهایش روی پیش بردن پی‌رنگ اصلی تأثیر بگذارد. آن‌ها می‌خواهند روی داستان‌های تاریک کار کنند و فضای «مرگ و ترس» را به بازی‌های دیگر بکشانند. پیت ساموئل در این مورد گفت: «بدون شک گفتگوهایی به‌صورت روزانه در مورد آینده و آنچه در ادامه انجام می‌دهیم داریم. البته واضح است که این بازی باید مخصوص سوپرمسیو باشد».

منظور مدیرعامل آن است که ورود به ژانرهای دیگر بدین معنی است که سبک بازی آن‌ها عوض می‌شود و آن‌ها سعی می‌کنند که روایت داستان‌های غنی را به شکلی دیگر ادامه دهند و برای همین است که نیاز به نوآوری دارند. وی در ادامه می‌گوید که خرید استودیو باعث تغییر سبک نمی‌شود و بلکه آن‌ها را قوی‌ می‌کند. وی هنوز Supermassive‌ را استودیویی مستقل می‌داند و نوردیسک گیمز را یک ناشر بازی نمی‌بینند. ساخت بازی جدید در ژانرهای نو نیازمند تغییر گیم‌پلی و ایجاد مکانیسم‌های نو است که مدیرعامل به آن پرداخته و باید دید که آن‌ها در سال‌های آینده چه بازی‌هایی می‌سازند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.