Man-of-Medan
یحیی رحیمی

Man of Medan دارای دو مود مختلف مولتی پلیر خواهد بود؛ عرضه در ماه بعد

یحیی رحیمی 21 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,213 بازدید

بازی The Dark Pictures: Man of Medan یک بازی ترسناک ساخته شده توسط استودیوی Supermassive Games است که داستان یک گروه از آمریکایی هایی که به اقیانوس آرام جنوبی سفر کرده اند را روایت می کند. این گروه دچار طوفان عجیبی می شوند و در کشتی روح زده و به گل نشسته ای گرفتار می شوند. بازی فوق العاده جذاب است و قرار است ماه بعدی منتشر شد.

به تازگی Bandai Namco Entertainment که ناشر این بازی است از ویژگی های جدیدی رونمایی کرده است وقرار است که این بازی دارای بخش مولتی پلیر باشد. استودیو قول داده است که Man of Medan دارای دو مود مولتی پلیر مختلف باشد. اولین آن‌ها Shared Story Mode نام دارد که به شما و دوستتان اجازه می دهد تا کنترل شخصیت ها را به دست بگیرید و تصیمیماتی اتخاذ کنید که روند داستان را تغییر خواهند داد و در آخر نیز پایانی که انتخاب کرده اید را خواهید دید.

دیگر مود مولتی پلیر نیز Movie Night Mode نام دارد که 2 تا 5 نفر می توانند در آن مشارکت داشته باشند و این طوری است که دسته بازی باید بین دوستان تغییر یابد و هر کدام از بازیکنان کنترل یک شخصیت را برعهده دارند و تصمیماتی خواهند گرفت که روی آینده شخصیت تاثیر خواهد گذاشت. این ایده که افرادی را در اتاق گرد هم آورد و با این حیله آن‌ها را به بازی واداشت اخیرا محبوب شده است و به کار رفتن آن در Man of Medan نیز قطعا بازیکنان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

ممکن است این موضوع برای شما گنگ باشد و به همین دلیل تریلر توضیحی آن نیز منتشر شده است که می توانید در این مطلب نگاهی به آن بیندازید و با این مودها بیشتر آشنا شوید. Man of Medan داستان فوق العاده جالبی دارد و قرار است که ماه بعدی میلادی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.